coinex
otetmarket
propification.com

کدام گوشی هواوی یا شیائومی رقیب سرسخت پرچمداران سامسونگ و اپل است؟

بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار، همواره عرصه‌ای برای رقابت نفس‌گیر بین غول‌های تکنولوژی بوده است. سامسونگ و اپل، برای سال‌های متمادی، سلطه خود را در این بخش حفظ کرده‌اند. با این‌حال، در سال‌های اخیر شاهد ظهور برندهای چینی قدرتمندی مانند هواوی و شیائومی بوده‌ایم که با ارائه موبایل‌های پرچمدار با مشخصات فنی عالی و قیمت‌های مناسب، سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند. گوشی های شیائومی با قیمت مقرون به صرفه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و محصولات شرکت هواوی نیز با مشخصات قابل توجه، قیمت مناسبی دارند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از محصولات هواوی و شیائومی آشنا می‌کنیم که می‌توان آن‌ها را رقیب سرسختی برای پرچمداران سامسونگ و اپل دانست؛ پس با ما همراه باشید.

هواوی P50 Pro

کدام گوشی هواوی یا شیائومی رقیب سرسخت پرچمداران سامسونگ و اپل است؟

هواوی P50 Pro محصولی است که به دلیل داشتن دوربین‌های قدرتمند لایکا، نمایشگر OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و تراشه قدرتمندKirin 9000، رقیبی جدی برای پرچمداران سامسونگ و اپل محسوب می‌شود.

هواوی Mate 40 Pro

Mate 40 Proاز جمله موبایل‌های پرچمدار شرکت هواوی است که به دلیل داشتن نمایشگر بزرگ و خمیده، دوربین‌های باکیفیت و سخت‌افزار قدرتمند، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و توانسته است یکی از رقبای محصولات شرکت سامسونگ و اپل محسوب شود.

شیائومی Note 13 Pro

کدام گوشی هواوی یا شیائومی رقیب سرسخت پرچمداران سامسونگ و اپل است؟

در صورتی‌که علاقه‌مند هستید تا موبایلی قدرتمند از برند شیائومی را بخرید، می‌توانید به سراغ شیائومی Note 13 Pro بیایید. این محصول با نمایشگرAMOLED ، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تراشه قدرتمند Snapdragon 7s Gen 2 و دوربین‌های باکیفیت، یکی از بهترین موبایل‌های شیائومی است که می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید.

شیائومی 13 اولترا

کدام گوشی هواوی یا شیائومی رقیب سرسخت پرچمداران سامسونگ و اپل است؟

شیائومی 13 اولترا یکی دیگر از موبایل‌های پرچمدار شیائومی است که با داشتن دوربینی فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر بزرگ و باکیفیت و سخت‌افزار پیشرفته به نظر می‌رسد رقیبی جدی برای پرچمداران سامسونگ و اپل باشد. لازم به ذکر است که شیائومی 13 اولترا با رم‌های 12 و 16 گیگابایتی تولید می‌شود که باعث شده‌اند تا این گوشی قدرتی حتی شبیه به لپ‌تاپ‌های میان‌رده داشته باشد.
نکات مهم برای خرید موبایل‌های هواوی یا شیائومی
در صورتی‌که علاقه‌مند به خرید موبایل‌های هواوی یا شیائومی هستید، باید چند موضوع مهم را مدنظر قرار دهید تا بتوانید بدون مشکل برای خرید این دستگاه‌ها اقدام کنید. موضوعی که باید به خاطر داشته باشید، این است که هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا دیگر به خدمات گوگل مانند پلی‌استور دسترسی ندارد. این موضوع می‌تواند برای برخی از کاربران مشکل‌ساز باشد. از سوی دیگر گوشی‌های شیائومی معمولا نسبت به پرچمداران سامسونگ و اپل، قیمت مناسب‌تری دارند. البته سامسونگ و اپل سابقه ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی‌تری برای گوشی‌های خود دارند و این موضوع باعث شده است تا خیلی از افراد برای خرید موبایل به سراغ محصولات شرکت سامسونگ و اپل بیایند.
خرید بهترین گوشی‌های هواوی و شیائومی از سایت پیندو
برای خرید بهترین موبایل‌های هواوی و شیائومی با کمترین قیمت، این امکان برای شما وجود دارد تا از خدمات سایت پیندو استفاده کنید. پیندو بازار آنلاینی است که می‌توانید از طریق آن برای خرید و فروش کالاهای نو اقدام کنید تا به آسانی به بهترین گوشی‌های هواوی و شیائومی دسترسی داشته باشید. هدف تیم پیندو این است که تبدیل به بازاری آزاد برای خرید و فروش آسان کالاهای نو شود و با حذف واسطه‌ها و ارائه قیمت‌های منصفانه به مشتریان این امکان را فراهم کند تا مشتریان بتوانند به راحتی و با کمترین قیمت، برای خرید محصولات شرکت‌های هواوی و شیائومی اقدام کنند.
در پیندو شاهد تنوع بی‌نظیر کالاها هستیم؛ به‌طوری‌که شما از جدیدترین گوشی‌های هوشمند گرفته تا لوازم منزل و پوشاک را در پیندو پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید انواع گوشی هواوی از آخرین مدل تا مدل های قدیمی را در این فروشگاه اینترنتی بخرید. با مقایسه قیمت‌های این سایت، بهترین و ارزان‌ترین گوشی هواوی یا شیائومی را خریداری خواهید کرد. لازم به ذکر است که پیندو ارسال کالا را به تمام نقاط ایران در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. تیم پشتیبانی پیندو نیز در همه روزهای هفته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و ارائه خدمات به شما هستند. اگر از صاحبان مشاغل به‌شمار می‌آیید، می‌توانید صاحب فروشگاه مجازی خود در پیندو شوید. پیندو به کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ این فرصت را می‌دهد که محصولات خود را به‌صورت آنلاین به فروش برسانند. دسته‌بندی‌های سایت پیندو به شرح زیر هستند:
● کالای دیجیتال
● خانه و آشپزخانه
● مد و پوشاک
● زیبایی و سلامت
● فرهنگ و هنر
● سرگرمی و فراغت
● وسایل نقلیه
● خدمات
● صنعتی و اداری
● مواد غذایی
حرف آخر
در این مطلب شما را با بهترین محصولات شرکت شیائومی و هواوی آشنا کردیم که می‌توانند رقبای موبایل‌های سامسونگ و اپل باشند. همان‌طور که مشاهده کردید، هواوی P50 Pro، هواوی Mate 40 Pro، شیائومی Note 13 Pro و شیائومی 13 اولترا از بهترین محصولات این دو شرکت چینی هستند که با کیفیت عالی تولید شده‌اند. در صورتی‌که می‌خواهید این محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، ما استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی پیندو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر