coinex
otetmarket
propification.com

تبلت پرچمدار ردمی در دست ساخت است و به زودی به بازار عرضه می‌شود

تبلت پرچمدار ردمی در دست ساخت است. این تبلت هم اکنون وارد مرحله نمونه‌سازی شده و پس از پاس کردن تست‌ها و آزمایش‌های لازم، وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته، شیائومی از تبلت‌های پرچمدار سری شیائومی پد 6 خود رونمایی کرد. از این رو، انتظار می‌رود که این برند در سال جاری از سری شیائومی پد 7 خود رونمایی کند. حال، یک افشای جدید از افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، نشان می‌دهد که برند زیر مجموعه شیائومی یعنی Redmi نیز در حال کار بر روی یک تبلت پرچمدار است. در ادامه تمام اطلاعاتی که درباره تبلت جدید ردمی در دست است را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تبلت پرچمدار ردمی در راه است

Digital Chat Station در گزارش خود از دو تبلت که متعلق به برند شیائومی هستند، صحبت کرده است. یکی از آنها یک تبلت پرچمدار معمولی با اندازه بزرگ است که قبلا گفته شده دارای یک صفحه نمایش OLED با نور ملایم مات و یک ماژول دوربین پشتی مربعی شکل (در گوشه سمت چپ بالای پنل پشت) خواهد بود.

تبلت پرچمدار ردمی

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که برند فرعی شیائومی در حال ساخت یک نمونه اولیه از یک تبلت با عملکرد بالا و اندازه کوچک‌تر است که احتمالا در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که مورد اول یکی از تبلت‌های سری شیائومی پد 7 است، در حالی که مورد دوم یک محصول از برند Redmi خواهد بود.

ظاهرا شیائومی در ساخت سری پد 7 خود بر ارائه یک تجربه برتر در بخش‌هایی مانند صفحه نمایش و طراحی تمرکز خواهد کرد. از سوی دیگر، تبلت جمع و جور Redmi یک دستگاه عملکرد محور و متمرکز بر کارایی خواهد بود.

همچنین Digital Chat Station در بخش نظرات پست خود عنوان کرده است که تبلت ردمی دارای یک پنل LCD خواهد بود. این محصول، هم اکنون، در مرحله نمونه سازی است؛ فرآیندی که شامل ایجاد یک مدل کاربردی برای آزمایش و اصلاح پیش از آغاز مرحله تولید انبوه می‌شود.

تبلت پرچمدار ردمی

متاسفانه، در حال حاضر، اطلاعاتی درباره نام یا مشخصات تبلت Redmi در دست نیست. تبلت Redmi Pad Pro 5G مجهز به چیپست اسنپدراگون 7s نسل 2کوالکام، قدرتمندترین تبلت برند Redmi موجود در بازار است. حال باید دید که این تبلت جمع و جور و عملکرد محور، ردمی پد پرو 2 (Redmi Pad Pro 2) نام خواهد گرفت یا این برند برنامه‌های جدیدی برای نام‌گذاری در سر دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت پرچمدار ردمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر