coinex
otetmarket
propification.com

X قابلیت ورود با کلید عبور (Passkey) را برای کاربران اندروید هم فعال کرد

پلتفرم اجتماعی X، که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، امروز اعلام کرد که قابلیت ورود با استفاده از کلید عبور (Passkey) را برای کاربران اندروید فراهم کرده است. این ویژگی امنیتی ابتدا در ماه ژانویه برای کاربران iOS در آمریکا معرفی شد و در ماه آوریل به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت.

کلیدهای عبور (Passkeys) از سال گذشته به عنوان یک روش امنیتی جدید توسط شرکت‌های فناوری و خدمات آنلاین محبوب شدند. در واقع، این روش یک اعتبارنامه دیجیتالی برای تأیید هویت کاربران ایجاد می‌کند که نسبت به رمزهای عبور معمولی بسیار قوی‌تر است.


اخبار مرتبط:


کاربران اندروید X از این پس با کلید عبور وارد شوند

رمزهای عبور ممکن است قابل حدس زدن یا سرقت باشند، اما کلیدهای عبور این مشکلات را حل می‌کنند. حتی برنامه‌های مدیریت رمز عبور نیز به سمت ارائه گزینه کلید عبور برای کاربران خود حرکت کرده‌اند.

برای کاربران X، همچنان نیاز است که در ابتدا برای ایجاد حساب کاربری از رمز عبور استفاده کنید. اما پس از ورود به اپلیکیشن، می‌توانید با رفتن به منوی امنیتی (Security) و انتخاب گزینه “محافظت اضافی از رمز عبور” (Additional password protection)، قابلیت ورود با کلید عبور را فعال کنید.

این اقدام، گامی مهم در جهت افزایش امنیت حساب‌های کاربری در پلتفرم X است و به کاربران اطمینان بیشتری در محافظت از اطلاعات شخصی‌شان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر