coinex
otetmarket
propification.com

سود طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو ؛ اختلاق قیمت کارخانه و بازار آزاد

سود طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو برای هر نفر خریدار به گونه‌ای است که اگر مشتری بخواهد همین خودروها را از بازار خرید کند باید مبلع بسیار بالاتری بپردازد.

ایران خودرو پس از 2 سال اولین طرح فروش محصولات خود را در سال 1403 آغاز کرد. این طرح شامل 10 محصول پرطرفدار ایران خودرو و 2 خودرو برقی است و متقاضیان تا 2 شهریور امکان ثبت‌نام در طرح را دارند. قیمت محصولات ایران خودرو در این طرح براساس نرخ کارخانه تعیین شده و متقاضیان قطعاً سود چندصد میلیون تومانی از خرید خودرو خواهند کرد.

برساس جدول اختلاف کارخانه بازار آزاد محصولات ایران خودرو ، دیده می‌شود که حداقل اختلاف 140 میلیون تومان است. پس سود طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو برای هر خریدار مبلغی درخورتوجه خواهد بود که در بازار آزاد با حضور دلالان، مشتری باید مبلغ گزافی را بپردازد.


بیشتر بخوانید:


سود طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو

طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو از روز گذشته به مدت 9 روز برای متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده آغاز شده است. این طرح تا روز جمعه، 2 شهریور برقرار است و به احتمال زیاد تمدید نخواهد شد.

در لیست 12 گانه خودروهای قابل عرضه، نام دو خودرو برقی نیز به چشم می‌خورد که با شرایطی استثنایی و حتی بدون افتتح حساب وکالتی قابل خرید هستند. موعد تحویل خودروها به صورت کامل و مشخص اعلام نشده و اختلاف قیمت کارخانه و بازار این خودروها تا حدی است که افراد زیادی برای دریافت خودرو ثبت‌نام خواهند کرد. پیش‌بینی‌ها از احتمال نام‌نویسی بیش از 3 میلیون نفر خبر می‌دهند که پر بی‌راه هم نیست.

گفتنی‌ست که احتمالاً زمان قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو 7 شهریور و روزهای منتهی به این روز خواهد بود و مشتریان در آن روز می‌دانند که می‌توانند به زودی مالک یک دستگاه خودرو شوند. در جدول پایین اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد محصولات ایران خودرو در این طرح مشخض شده است:

سود طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اختلاف قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار آزاد چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر