coinex
otetmarket
propification.com

اتفاقی عجیب در ثبت نام ایران خودرو ؛ فروش حواله ری را تا نیم میلیارد!

دور از انتظار نبود که متقاضیان خودرو اقدام به فروش خواله خودرو بکنند. با وجود اینکه هنوز خبری از قرعه‌کشی نیست، آگهی‌های فروش حواله ری را توسط مادران منتشر شده است.

با هر طرح فروش بزرگ در کشور شهروندان ما حواله‌های خودروشان را در پلتفرم‌های آگهی آنلاین به فروش می‌گذارند. البته در طرح‌های پیشین مشخص بود که فروشنده حواله خودرو را دریافت خواهد کرد و هیچ اتفاقی هم باعث از دست رفتن حواله یا عدم تخصیص خودرو به آنان نمی‌شد. اما در طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو که به صورت قرعه‌کشی است و هنوز ثبت‌نام آن تمام نشده، برخی از مادران که به اتفاق طرح خودروهای فرسوده بیش از 70 درصد سهمیه خودروهای این طرح را دربرمی ‌گیرند، اقدام به انتشار آگهی های فروش حواله ری را کرده‌اند. گفتنی‌ست که قیمت حواله این خودرو تا 50 میلیون تومان هم رسیده است.


مطالب بیشتر:


فروش حواله ری را و چند محصول دیگر ایران خودرو

همانطور که می‌دانید، ثبت نام ایران خودرو در طرح فروش جدید این شرکت از 24 مرداد آغاز شده و تا 2 شهریور ادامه دارد. این طرح به صورت قرعه‌کشی است و همه متقاضیانی خودرو که در این طرح شرکت کرده در صورتی مالک خودرو می‌شوند که در قرعه‌کشی برنده شوند. اما هنوز که ثبت‌نام پایان نیافته و نتیجه‌ای هم مشخص نیست، برخی متقاضیان طرح جوانی جمعیت، حواله خودرو ری را، هایما و تارا را به فروش گذاشته‌اند.

مشخص نیست که آیا دستی درکار است که این افراد با اطمینان آگهی فروش حواله خودرو برنده نشده خود را منتشر کرده یا اینکه این عمل برای برهم زدن بازار خودرو و تنش در این بازار و همچنین افزایش قیمت خودرو در بازار خودرو باشد.

در آگهی‌های منتشر شده، قیمت حواله ری را بین 200 تا 520 میلیون تومان تعیین شده، در صورتی که قیمت کارخانه این خودرو 1 میلیاردو 130 میلیون تومان است. پس اگر کسی بخواهد حواله این خودرو را بخرد، عملاً آن را به نرخ بازار خریده است.

فروش حواله ری را و چند محصول دیگر ایران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص فروش حواله خودروهای ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر