coinex
otetmarket
propification.com

زمان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد؛ آخرین مهلت افتتاح حساب وکالتی

زمان قرعه کشی ایران خودرو براساس آخرین اطلاعیه‌های این شرکت اعلام شد. متقاضیان خودرو لازم است بدانند که مهلت افتتاح حساب وکالتی تمدید نخواهد شد.

4 روز دیگر مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش این شرکت به پایان می‌رسد. براساس آمار تاکنون حداقل 2 میلیون نفر در این طرح شرکت کرده و قطعاً این آمار افزایش خواهد یافت. با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت‌نام این سؤال برای متقاضیان پیش می‌آید که زمان قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی خواهد بود.

پیش‌تر گفته شده بود که نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو نهایتاً تا 10 یا 15 شهریور اعلام می‌شود؛ اما آنطور که ایران خودرو خبر داده است، اعلام نتایج بسیار زودتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که اگر قصد شرکت در جدیدترین طرح فروش محصولات ایران خودرو را دارید، فقط تا پایان امروز می‌توانید حساب وکالتی را تشکیل دهید. جزئیات خبر را در ادامه مطلب دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


زمان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

متقاضیان عادی طرح فروش ایران خودرو لازم است برای شرکت در این طرح مبلغ 230 میلیون تومان در حساب وکالتی یکی از بانکهای عامل مسدود کنند. زمان افتتاح حساب وکالتی از یکشنبه، 21 مرداد آغاز شد و با یکبار تمدید تا آخر وقت امشب دوشنبه، 29 مرداد ادامه خواهد داشت.

به اطلاع متقاضیان عادی که هنوز از کم و کیف ثبت‌نام مطلع نیستند، می‌رسانیم که برای ثبت‌نام در این طرح حتماً باید 48 ساعت از زمان افتتاح حساب وکالتی‌تان گذشته باشد و پس از این زمان مجاز به انتخاب 5 اولویت خواهید بود.

زمان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد
خودروهای تخصیص یافته در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو

طرح فروش ایران خودرو از روز چهارشنبه، 24 مرداد آغاز شده و طبق اطلاعیه شماره 3 تا پایان روز جمعه، 2 شهریورماه ادامه خواهد داشت. پس از گذشت این زمان، همه متقاضیان اعم از متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده باید منتظر اعلام نتایج باشند.

طبق آخرین اطلاعیه‌ ایران خودرو، قرعه‌کشی تخصیص خودرو در این طرح 48 ساعت پس اتمام ثبت‌نام انجام می‌شود. پس تنها 2 روز لازم است که از تخصیص خودرو مطلع شود. بدیهی است که پس اعلام نتایج، یکی از 5 اولویت انتخابی متقاضیان به وی تخصیص داده خواهد شد و متقاضی باید منتظر فراخوان واریز وجه باشد تا با واریز وجه خودرو، در لیست تحویل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص زمان اعلام نتایج ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر