coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی شهریور 1403 [+ بخشنامه فروش]

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی شهریور 1403 از سمت بهمن موتور اعلام شد. در این طرح همه مدل‌های فیدلیتی و دیگنیتی عرضه شده است.

بهمن موتور جدیدترین فراحوان واریز وجه دیگنیتی و فیدلیتی را برای شهریور 1403 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام کرد. براساس اعلام این خودروساز، همه مدل‌های دیگنیتی و فیدلیتی امکان واریز وجه وتکمیل ثبت‌نام را دارند. ضمناً این طرح در قالب فروش فوق العاده ابلاغ شده تا متقاضیانی که در سیستم نوبت‌دهی در اولویت قرار گرفته‌ند، بتوانند مراحل ثبت‌نام را تکمیل کرده و در لیست نهایی تحویل قرار گیرند. ضمناً ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی است و متقاضیان نیازی به حضور فیزیکی به نمایندگی‌های مجاز فروش بهمن موتور ندارند. جزئیات شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور را در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی شهریور 1403

بهمن موتور در بخشنامه فروش فیدلیتی و دیگنیتی متن زیر را منتشر کرده است:

«با سلام

احتراماً، پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۲٫۱۱۲۲ مورخ 4 اردیبهشت 1402 به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند امکان تکمیل فرآیند ثبت‎نام و واریز وجه جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در قالب طرح «عادی» و با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ برای محصولات فیدلیتی و دیگنیتی و به صورت روش فروش فوق‌العاده و به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت‌نام در صورت تمایل متقاضیان امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ فراهم گردیده است. لذا متقاضیان می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، 1 شهریور 1403 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه، 12 شهریور 1403 اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد. لازم به ذکر است تکمیل فرآیند ثبت‌نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com امکانپذیر می‌باشد که با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش و واریز وجه فیدلیتی و دیگنیتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر