coinex
otetmarket
propification.com

شماتیک سری جدید اوپو فایند ایکس 8 قبل از عرضه رسمی فاش شد

تقریبا دو ماه تا عرضه سری جدید اوپو فایند ایکس 8 باقی مانده است. این مجموعه احتمالا با سه عضو X8 Pro و X8 Ultra عرضه خواهد شد.

البته گزارش‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که دو مدل Find X8 و X8 Pro در ماه اکتبر وارد بازار چین می‌شود، درحالی که ممکن است مدل اولترا در ماه ژانویه معرفی شود.

Tipster Digital Chat Station دیروز طراحی شماتیکی از سری جدید اوپو فایند ایکس 8 را با کاربران به اشتراک گذاشته. البته طراحی فاش شده احتمالا به مدل استاندارد این مجموعه تعلق دارد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی اوپو فایند ایکس 8

DCS اخیرا ادعا کرده که Find X8 صفحه نمایشی تخت دارد، در حالی که نمایشگرهای X8 پرو و X8 اولترا تقریبا خمیدگی دارد. از آنجایی که طراحی لو رفته صفحه نمایش تخت را به نمایش می‌گذارد ما حدس می‌زنیم که به مدل استاندارد فایند ایکس 8 تعلق دارد.

به نظر می‌رسد دستگاه دارای یک نوار لغزنده هشدار در سمت چپ و دکمه تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست است.

ماژول دوربین گرد در پشت فایند X8 دارای چهار حلقه دوربین با لوگوی Hasselblad در وسط است. از آنجایی که این یک نسخه استاندارد است، گفته می‌شود که تنظیمات دوربین سه گانه‌ای دارد. گوشه سمت چپ بالای ماژول یک فلاش LED را در خود جای داده است.

شماتیک سری جدید اوپو فایند ایکس 8 قبل از عرضه رسمی فاش شد

اگر بخواهیم آن را با نسل قبلی یعنی فایند ایکس 7 که ژانویه امسال معرفی شد مقایسه کنیم می‌بینیم که طراحی مشابهی دارند فقط به جای لبه‌های صاف با لبه‌هایی خمیده و چیدمانی متفاوت در دوربین روبه‌رو هستیم.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اوپو فایند ایکس 8 دارای یک پنل OLED 6.4 یا 6.5 اینچی است که از 2760 در 1256 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود دستگاه تراشه دیمنسیتی 9400 و باتری سیلیکونی 5600 میلی آمپر ساعتی دارد. انتظار می‌رود این دستگاه روی اندروید 15 مبتنی بر ColorOS 15 اجرا شود.

احتمالا تنظیمات دوربین پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ سونی IMX882 باشد و در نهایت انتظار می‌رود که چهار رنگ سیاه، سفید، آبی و صورتی رنگبندی این دستگاه را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر