coinex
otetmarket
propification.com

ساعت پخش سریال جداسازی [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال جداسازی به کارگردانی بن استیلر و آئویف مک آردل از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال جداسازی با ما همراه شوید.

جداسازی یا تفکیک (Severance) یک سریال علمی-تخیلی دلهره‌آور روان‌شناختی آمریکایی است که توسط دن اریکسون در سال 2022 ساخته شده است. این مجموعه برای اولین بار در اپل تی‌وی پلاس در ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ پخش شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام معمایی و علمی تخیلی هستید، می‌توانید سریال جداسازی را هر شب از شبکه چهار سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال جداسازی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال جداسازی

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار، زمان پخش سریال جداسازی هر شب ساعت 24 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید در ساعات 11:00صبح و 18:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال جداسازی از شبکه چهار است، آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال جداسازی
ساعت پخش سریال جداسازی

سریال Severance برای فیلمبرداری، کارگردانی، طراحی تولید، موسیقی، داستان و اجرای بازیگرانش مورد تحسین گسترده منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. این سریال در هفتاد و چهارمین جوایز امی ساعات پربیننده ۱۴ نامزدی دریافت کرد و برای طراحی عنوان اصلی و موسیقی متن برنده شد.

سریال جداسازی در وبگاه IMDB موفق به کسب امتیاز 9 از 10 شد. همچنین این مجموعه توانست دو جایزه از مراسم امی ۲۰۲۲ و یک جایزه گلدن گلوب ۲۰۲۳ دریافت کند.

سریال جداسازی یکی از بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ با داستانی بسیار بدیع است که گروه سازنده، قصه خود را در بافتی به شدت هنرمندانه با طراحی صحنه، لباس، نور و رنگ و تصاویر و قاب‌بندی‌های زیبا و خاص در فضاهایی مینیمال و کاملا منطبق با روح سرد و دلمرده مجموعه روایت کرده‌اند.

سریال Severance توانسته با ایده بسیار هوشمندانه خود ارزش‌های جامعه‌‌ی صنعتی غربی، توجه بیش از حد به فناوری و تقدس بیش از حد به بهره‌وری سرمایه‌دارانه را نقد کند. این مجموعه به خوبی نشان می‌دهد که در دنیای بی‌رحم امروز، انسان‌ها چرخ‌دنده‌های توسعه و منافع مالی هستند.

بازیگران سریال جداسازی

 ساعت پخش تکرار سریال جداسازی از شبکه چهار
زمان پخش تکرار سریال جداسازی از شبکه چهار
  • آدام اسکات در نقش مارک اسکات، یک پروفسور سابق تاریخ و یک کارگر صنایع لومن
  • زک چری در نقش دیلن جورج، همکار مارک
  • بریت لاور در نقش هلی ریگز، یک کارمند جدید جداشده
  • ترامل تیلمن در نقش ست میلچیک
  • جن تولاک در نقش دوون اسکات هیل، خواهر باردار مارک
  • دیچن لاچمن در نقش خانم کیسی، مشاور سلامتی
  • مایکل چرنوس در نقش ریکن هیل، شوهر دوون و برادر شوهر مارک، یک نویسنده الهام بخش خودیاری
  • جان تورتورو در نقش ایروینگ بایلیف، همکار مارک
  • کریستوفر واکن در نقش برت گودمن، رئیس «آپتیک اند دیزاین»
  • پاتریشا آرکت در نقش هارمونی کوبل
  • یول وازکوئز در نقش پیتر «پیتی» کیلمر
  • مایکل کامپستی در نقش داگ گرانر
  • نیکی میشل جیمز در نقش الکسا
  • سیدنی کول الکساندر در نقش ناتالی
  • نورا دیل در نقش گبی آرتتا، همسر سناتور آنجلو آرتتا
  • کلودیا رابینسون در نقش فلیسیا، کارمند آپتیک در لومن
  • مارک کنت اسمالتز در نقش جاد، نگهبان امنیتی لومن

خلاصه داستان سریال جداسازی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال جداسازی از شبکه چهار سراغ قصه‌ی این مجموعه علمی تخیلی روان‌شناختی می‌رویم که درباره‌ی یک شرکت شوم فناوری با عنوان «صنایع لومن» است که از یک عمل جراحی «جداسازی» برای تفکیک خاطرات غیرکاری بعضی از کارمندانش از حافظه کاری آن‌ها استفاده می‌کند.

ساعت پخش سریال جداسازی

در خلاصه داستان سریال جداسازی آمده است: شرکت بیوتکنولوژی صنایع لومن از یک روش پزشکی به نام «جداسازی» استفاده می‌کند که خاطرات کارکنان خود را بسته به اینکه آیا آنها در محل کار هستند یا نه، جدا می‌کند.

هنگامی که یک کارگر جدا شده سر کار است، به آنها لقب «اینی» (innies) داده می‌شود و نمی‌توانند چیزی از زندگی خود یا دنیای بیرون را به خاطر بسپارند. هنگامی که در خارج از خانه کار می‌کنند، به آنها «آوتی» (outies) می‌گویند و نمی‌توانند زمان خود را در محل کار به یاد آورند. با توجه به این امر، innie و outie دو زندگی متفاوت با شخصیت‌ها و برنامه‌های متفاوت را تجربه می‌کنند.

فصل اول روی یک کارمند جدا شده به نام مارک (آدام اسکات) متمرکز است که به تدریج شبکه‌ای از توطئه‌ها را در داخل لومن کشف می‌کند.

صداپیشگان سریال جداسازی

جداسازی (Severance) با گویندگی ۲۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی است.

ارغوان افرسیاب، فاطمه اکبری، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، محمد علی دیباج، جمیله رستگاران، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، افشین زی نوری، زهره شکوفنده، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، ناصر ممدوح، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، آزیتا یاراحمدی و نازنین یاری گویندگان سریال جداسازی هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال جداسازی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال آدام اسکات، زک چری، بریت لاوور، ترامل تیملن، جن تالک، دیچن لاچمن، جان تورتورو و پاتریشیا آرکت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال سریال جداسازی چند قسمت است؟

این مجموعه در 9 قسمت 40 تا 57 دقیقه‌ای به کارگردانی بن استیلر و آئویف مک آردل ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال جداسازی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های علمی-تخیلی و روان‌شناختی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر