coinex
otetmarket
propification.com

به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 برای گلکسی اس22 در مناطق بیشتری عرضه شد

به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 هفته گذشته برای مدل‌های اروپایی خانواده گلکسی اس22 منتشر شد. اکنون غول فناوری کره‌ای، به‌روزرسانی جدیدش را برای انواع بین‌المللی این گوشی‌های هوشمند، که دارای شماره مدل‌های SM-S901E، SM-S906E و SM-S908E هستند، در بسیاری از کشورهای آفریقا، آسیا و خاورمیانه عرضه کرده است.

به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 وظیفه دارد 50 مشکل امنیتی شناخته شده در گلکسی اس22 را برطرف کند بنابراین خبری از ویژگی جدید نیست.

اگر گلکسی اس22 دارید به بخش تنظیمات رفته، به‌روزرسانی نرم افزار را باز کرده و برروی گزینه دانلود و نصب ضربه بزنید. اگر پس از انجام مراحل یاد شده به‌روزرسانی جدید را پیدا نکردید باید منتظر بمانید تا سامسونگ آن را در اختیارتان قرار بدهد.


بیشتر بخوانید:


One UI 6.1.1 و One UI 7.0 به گلکسی اس22 می‌رسد

همانطور که گفته شد به‌روزرسانی جدید هیچ قابلیتی به گلکسی اس22 اضافه نمی‌کند، در حالی انتظار می‌رود سامسونگ به زودی رابط کاربری One UI 6.1.1 را برای این مجموعه عرضه کند. رابط کاربری جدید، قابلیت‌های جذابی به همراه دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ به سرعت پس از انتشار One UI 6.1.1، One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را برای سری گلکسی S22 یا حداقل نسخه بتا آن منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر