coinex
otetmarket
propification.com

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی Tab A7 Lite البته با تاخیر منتشر شد

در حالی که بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌ها در انتظار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 هستند، بالاخره تبلت گلکسی Tab A7 Lite به تازگی به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کرده است. دیگر دستگاه‌ها ماه‌ها پیش این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند و توضیحی در مورد این که چرا تبلت گلکسی Tab A7 Lite این به‌روزرسانی را با تأخیر دریافت کرده، وجود ندارد.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی Tab A7 Lite در کره جنوبی آغاز شده و با نسخه نرم‌افزاری T225NKOU8EXH2 عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه ژوئیه 2024 است تا تبلت را ایمن‌تر کند.

این احتمال وجود دارد که این آخرین به‌روزرسانی بزرگ نرم‌افزاری برای گلکسی Tab A7 Lite باشد، زیرا این تبلت از زمان عرضه‌اش در اواسط 2021، سه به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید 12، اندروید 13 و اندروید 14 را دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید:


قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی Tab A7 Lite

این به‌روزرسانی یک قابلیت جدید برای ویرایش والپیپر را به ارمغان آورده است. شما می‌توانید آلارم‌های خود را با پس‌زمینه‌های سفارشی (ایموجی‌های AR، تصاویر یا ویدئوها) و یک طرح‌بندی سفارشی برای نمایش متن آلارم تنظیم کنید.

بعلاوه می‌توانید تقویم خود را با استیکرهای بیشتری شخصی‌سازی و دو استیکر برای هر تاریخ در اپلیکیشن تقویم سامسونگ اضافه کنید؛ این استیکرها در کنار ورودیه تقویم نمایش داده می‌شوند. رنگ پس‌زمینه برای اعلان‌های تقویم نیز می‌تواند سفارشی شود. تنظیمات اپلیکیشن تقویم نیز بهبود یافته است.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی Tab A7 Lite البته با تاخیر منتشر شد

همچنین می‌توانید اعلان‌های یادآوری را با پس‌زمینه‌های سفارشی، تصاویر و رنگ‌ها تنظیم کنید. در اپلیکیشن یادآور، می‌توانید یک آیکون سفارشی برای هر دسته تنظیم کنید و دسته مورد علاقه خود را به بالا پین کنید. کیفیت جستجو در اپلیکیشن گالری نیز بهبود یافته است. شما می‌توانید عکس‌ها و ویدئوها را بر اساس آلبوم‌ها، افراد، مکان‌ها و داستان‌ها دسته‌بندی کنید.

نکته دیگر اینکه می‌توانید حالت‌های مختلفی را از صفحه اصلی‌تان روشن/خاموش کرده و ترتیب آنها را تغییر دهید. همچنین می‌توانید روال‌های خود را با شرایط بیشتری اجرا کنید، مثل زمانی که آلارم شروع به زنگ زدن می‌کند یا وقتی Smart View شروع یا پایان می‌یابد.

این تبلت همچنین قابلیت Quick Share جدید و بهبود یافته‌ای را دریافت کرده که با قابلیت Google’s Nearby Share یکپارچه شده است. این به‌روزرسانی همچنین اجازه می‌دهد گروه‌های تب مرورگر وب را بین همه گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی خود از طریق اپلیکیشن اینترنت سامسونگ همگام‌سازی کنید.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی Tab A7 Lite البته با تاخیر منتشر شد

ویجت هواشناسی اکنون اطلاعات بیشتری مانند پیش‌بینی‌های عمده هوا (باران شدید، برف زیاد یا طوفان) در منطقه شما را نشان می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از دیکته صوتی متن وارد کنید بدون اینکه کیبورد پنهان شود.

همچنین می‌توانید همه پنجره‌های کوچک شده را به طور همزمان باز کنید. می‌توانید برای اصطلاحات تطبیقی ​​مستقیماً از نوار Finder در کشوی اپ به گوگل سرچ کنید. One UI 6.1 همچنین روش‌های بیشتری (Basic، Optimized، و Maximum) برای محافظت از باتری تبلت شما به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر