coinex
otetmarket
propification.com

گوشی Narzo 70 Turbo برای عرضه در هند تأیید شد

Realme تأیید کرده است که گوشی Narzo 70 Turbo به‌زودی در هند عرضه خواهد شد. اگرچه تاریخ دقیق عرضه رسمی هنوز اعلام نشده است.ریلمی با انتشار خبری تایید کرده که گوشی Narzo 70 Turbo به زودی در هند عرضه خواهد شد با این حال هنوز تاریخ دقیق عرضه این مدل گوشی اعلام نشده است، اما این مدل جدید به خانواده‌ی موجود نارزو 70 خواهد پیوست که شامل مدل استاندارد 5G، نسخه Pro و Narzo 70x 5G است.


بیشتر بخوانید:


جزئیات بیشتر  درباره گوشی Narzo 70 Turbo

تصویر تیزری که توسط ریلمی به اشتراک گذاشته شده، نارزو 70 توربو را با یک نوار زرد پررنگ که در مرکز پشت گوشی قرار دارد و کناره‌های مشکی نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست که آیا این مدل به‌صورت محدود تولید می‌شود یا ریلمی قصد دارد آن را به‌عنوان یک نسخه استاندارد عرضه کند.

با این حال، طراحی گوشی به‌وضوح نشان می‌دهد که شرکت تمرکز زیادی بر عملکرد این گوشی دارد. ریلمی اعلام کرده که Narzo 70 Turbo با فناوری پیشرفته‌ای به نام «Turbo Technology» عرضه خواهد شد، هرچند جزئیات دقیق آن هنوز فاش نشده است.

Narzo 70 Turbo
نمایی از گوشی جدید Narzo 70 Turbo

علاوه بر این، گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اسپیکر در قسمت بالای دستگاه است. در حالی که این تنها جزئیات رسمی موجود تاکنون است، یک گزارش از اوایل این هفته برخی از مشخصات کلیدی گوشی را فاش کرده است.

این گزارش اشاره دارد که Narzo 70 Turbo علاوه بر نسخه زرد رنگ، در رنگ‌های بنفش و سبز نیز عرضه خواهد شد. گزینه‌های حافظه شامل 6/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. ممکن است این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از EIS در پشت و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد.

همچنین Realmi قرار است گوشی 13+ 5G را در هند در تاریخ 29 اوت، یعنی دو روز دیگر، عرضه کند. شایعات حاکی از آن است که این گوشی ممکن است برخی از مشخصات خود را با Narzo 70 Turbo به اشتراک بگذارد.

انتظار می‌رود ریلمی 13+ 5G دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، چیپست Dimensity 7300 Energy، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین دوگانه 50+ 2 مگاپیکسلی در پشت باشد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر