coinex
otetmarket
propification.com

به‌روزرسانی حساس اوت به سری گلکسی S21 در ایالات متحده رسید

روز گذشته به‌روزرسانی اوت 2024 برای گلکسی A52 در ایالات متحده منتشر شد و اکنون نوبت به سری گلکسی S21 رسیده تا آن را در همین منطقه دریافت کند.

به‌روزرسانی اوت 2024 با شماره مدل G99xU1UEUCGXGB برای تمام اعضای سری گلکسی S21 از جمله گلکسی اس 21،گلکسی اس21 پلاس و گلکسی اس21 اولترا در ایالات متحده منتشر شده و به همراه خود وصله امنیتی اوت را آورده تا 50 مشکل امنیتی شناخته شده را برطرف کند.

به نظر می‌رسد که همراه با مدل‌های بدون قفل کارخانه، به‌روزرسانی برای همه شبکه‌های اپراتور محلی در دسترس باشد.

علاقه‌مندان سامسونگ منتظر نسخه اصلی بعدی One UI 6.1.1 هستند که شایعه شده که به زودی عرضه خواهد شد و این به‌روزرسانی امنیتی می‌تواند یک خوش‌آمد گویی خوب باشد. سری گلکسی S21 دو هفته پیش در سایر مناطق آسیایی و اروپایی این به‌روزرسانی را دریافت کرده بود.

این به‌روز رسانی در واقع دنباله‌ی به روزرسانی مهم ماه اوت است که برای گلکسی S24 Ultra منتشر شد و یک نقص بزرگ به نام CVE-2024-32896 را برطرف کرد. این مشکل بیشتر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ را درگیر کرده بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یکی دیگر از مدل‌های سری گلکسی S21 ، گلکسی اس 21 FE، اندروید 15 با رابط کاربری One UI 7.0  را آزمایش می‌کند و بنچمارک نیز این موضوع را تایید کرده است.

نسخه بتا One UI 7 قرار بود در 29 ژوئیه منتشر شود که اینطور نشد. به نظر می‌رسد توسعه فعلی One UI 6.1.1 و مشکلات پایداری سیستم عامل آینده مبتنی بر Android 15 دلیل اصلی تاخیر هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع:androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر