coinex
otetmarket
propification.com

گلکسی زد فلیپ فایوجی و گلکسی تب اس 7 به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری دریافت نخواهند کرد

گلکسی زد فلیپ فایوجی ، گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس به آخر خط رسیده و به‌روزرسانی دیگری دریافت نخواهند کرد. اگر خاطرتان باشد دستگاه‌های نام‌برده اوت سال 2020 وارد بازار شدند.

به گزارش sammobile، سامسونگ وعده چهارسال به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای گلکسی زد فلیپ فایوجی، گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس داده بود که اکنون به پایان رسیده است.

راهنمای خرید تکراتو

البته دستگاه‌های مذکور سال گذشته هم هیچ به‌روزرسانی نرم‌افزاری و یا وصله امنیتی را دریافت نکردند. سامسونگ وعده چهارسال به‌روزرسانی امنیتی را برای دستگاه‌هایی که در سال 2019 و پس از آن عرضه شدند را داده بود.

غول فناوری کره‌ای تصمیم دارد از دستگاه‌هایی مانند گلکسی S20 ،S20+ و S20 Ultra حتی برای سال پنجم هم پشتیبانی کند اما به نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ فایوجی، گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس اینقدر خوش شانس نبودند که جز این گروه باشند.

البته عرضه به‌روزرسانی برای تمام مدل‌های گلکسی تب اس 7 امسال به پایان نرسیده و حداقل تا مارس سال آینده ادامه دارد؛ چراکه بسیاری از آنها در سال 2021 وارد قفسه‌های فروشگاه‌ها شدند.

متاسفانه هر دو مدل اصلی و LTE گلکسی زد فلیپ فایوجی از آوریل امسال به‌روزرسانی دیگری دریافت نکردند.

نکته‌ی آخر اینکه گلکسی زد فلیپ فایوجی، گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس در سال 2020 با اندروید 10 و One UI 2.1 عرضه شدند. آنها واجد شرایط سه ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید بودند و آخرین مورد یعنی Android 13 را در اواخر سال 2022 / اوایل سال 2023 دریافت کردند. آنها بعداً به‌روزرسانی‌هایی را برای One UI 5.1 و One UI 5.1.1 دریافت کردند که مورد دوم آخرین به‌روزرسانی بود که ویژگی‌های جدیدی به آنها اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر