coinex
otetmarket
propification.com

اچ ام دی Fusion با طراحی ماژولار معرفی شد

اچ ام دی Fusion به عنوان جدیدترین دستگاه این تولیدکننده با طراحی ماژولار آمده تا با آنچه که لباس‌های فیوژن می‌نامد، مقابله کند.

بر اساس گزارش gsmarena، طراحی ماژولار در واقع پوشش‌های قابل تعویض هستند که می‌توانند انواع ویژگی‌های مفید از شارژ بی‌سیم گرفته تا محافظت قوی‌تر یا یک چراغ حلقه برای سلفی‌های روشن‌تر و پخش زنده را اضافه کنند.

راهنمای خرید تکراتو

آن‌ها از طریق پین‌های هوشمند واقع در پشت دستگاه متصل می‌شوند و HMD به شما اجازه می‌دهد طرح‌های خود را از طریق ابزار منبع باز HMD Fusion Development Toolkit چاپ سه بعدی کنید. البته این برند فروش لباس‌های Fusion شخص اول خود را بعداً در سه ماهه چهارم آغاز خواهد کرد.

اچ ام دی Fusion یک پوسته پلاستیکی نیمه شفاف دارد که مثل اچ ام دی اسکای لاین از تعمیرات آسان مانند دسترسی سریع به باتری، صفحه نمایش و سایر اجزای کلیدی پشتیبانی می‌کند. اچ ام دی تعهد داده که تا هفت سال آینده قطعات یدکی را از طریق iFixit ارائه می‌دهد.

مشخصات اچ ام دی Fusion

اچ ام دی Fusion دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح HD+، نرخ رفرش 90 هرتز و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی است. یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک کمک کننده با عمق 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. سنسور اصلی دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS)، حالت شب اختصاصی با پردازش تصویر خام و AI HDR است.

یک چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2 با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در قلب دستگاه قرار دارد. شایان ذکر است که اچ ام دی Fusion از طریق اسلات کارت microSD از افزایش فضای ذخیره سازی پشتیبانی می‌کند.

بخش نرم افزار توسط اندروید 14 با وعده ارتقاء سیستم عامل دو ساله و سه سال بروزرسانی امنیتی پوشش داده شده است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی انرژی دستگاه را تامین می‌کند.

قیمت اچ ام دی Fusion از 249 یورو شروع شده و ابتدا در اروپا و سپس در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر