coinex
otetmarket
propification.com

بهترین گوشی موتورولا در سال ۲۰۲۴

برند موتورولا اصالتی آمریکایی دارد ولی در حال حاضر لنوو آن را خریداری کرده تا عملا موتورولا تبدیل به برندی چینی شود. لنوو از ابتدا تلاش کرد تا با تولید گوشی‌هایی جذاب در بازه‌های قیمتی مختلف نظر کاربران بیشتری را به سمت این شرکت جلب کند و تا حد خوبی نیز در رسیدن به این هدف موفق عمل کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم ۵ گوشی برتر موتورولا در سال ۲۰۲۴ در بازه‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم.

موتورولا Razr 50 Ultra؛ بهترین گوشی تاشو

اکثر افرادی که به دنبال خرید گوشی تاشو هستند به سراغ سامسونگ می‌روند اما گوشی‌های تاشو موتورولا بدون شک می‌توانند با مدل‌های سامسونگ رقابت کنند و در برخی از بخش‌ها حتی بهتر و جذاب‌تر باشند. گوشی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا وزنی برابر با ۱۸۹ گرم دارد و از صفحه نمایشی ۶٫۹ اینچی در حالت باز استفاده می‌کند. این پنل LTPO OLED رزولوشنی FHD+ دارد و از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، HDR10+ و گستره رنگی ۱ میلیاردی پشتیبانی می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

نمایشگر دوم این گوشی ۴ اینچی است و از فناوری OLED استفاده می‌کند. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ است و دوربین اصلی آن هم از سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که البته با لنز تله فوتو با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری همراهی می‌شود. دوربین سلفی ریزر ۵۰ اولترا نیز دارای سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی است تا پکیج دوربین کامل شود.

انرژی مورد نیاز موتورولا Razr 50 Ultra را یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی تأمین می‌کند. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس سیمی ۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همه این موارد در کنار گواهی IPX8 باعث می‌شوند این محصول ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد.

موتورولا Edge 50 Ultra؛ بهترین گوشی

اگر قیمت گوشی اولویت اصلی شما نیست و بهترین تجربه در بین انواع گوشی موتورولا را می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ اج ۵۰ اولترا بروید، گوشی که از قاب پشتی چوبی یا چرمی استفاده می‌کند و فریم آن نیز آلومینیومی است. در کنار این موارد شاهد گواهی IP68 هستیم تا کیفیت ساخت عالی ارزیابی شود.

صفحه نمایش این گوشی ۶٫۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن FHD+ است و موفق شده بیشتر از ۹۲ درصد از بخش روبرویی را به خود اختصاص دهد. این پنل از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و HDR10+ و البته گستره رنگی ۱ میلیاردی پشتیبانی می‌کند و روشنایی حداکثری آن می‌تواند به نزدیک ۱۵۰۰ نیت برسد. مانند گوشی قبلی، قلب تپنده موتورولا Edge 50 Ultra نیز اسنپدراگون 8s نسل 3 است.

بهترین گوشی موتورولا در سال ۲۰۲۴

این محصول دارای چهار دوربین واید، اولتراواید، پریسکوپ تله فوتو با زوم ۳ برابری و سلفی است که هر کدام به ترتیب دارای سنسوری ۵۰، ۵۰، ۶۴ و ۵۰ مگاپیکسلی هستند. در دل این ریزر ۵۰ اولترا یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دیده می‌شود که از شارژ سریع فوق العاده ۱۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و معکوس بی‌سیم ۱۰ واتی نیز جزو دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند. این گوشی به حدی خوب است که می‌تواند جایگزینی برای خرید آیفون ۱۳ به حساب بیاید.

موتورولا Edge 50؛ بهترین میان‌رده مرغوب

اگر قیمت گوشی آیفون یا سامسونگ پرچمدار برای شما زیاد است می‌توانید با هزینه کمتر به سراغ میان‌رده‌هایی مرغوب مانند اج ۵۰ موتورولا بروید. این گوشی زیبا مانند نسخه اولترا قاب پشتی چرم و فریم آلومینیومی دارد و از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند. مشخصات صفحه نمایش نیز مانند نسخه اولترا هستند با این تفاوت که نرخ نوسازی از ۱۴۴ هرتز به ۱۲۰ هرتز رسیده است.

موتورولا Egde 50 از تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون 7 Gen 1 AE قدرت می‌گیرد و دوربین اصلی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای عکاسی دارد. دوربین فوق عریض و تله فوتو با سنسورهای ۱۳ و ۱۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی را همراهی کرده و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این مجموعه را کامل می‌کند. باتری اج ۵۰ ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۸ واتی سیمی و ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

موتورولا G85؛ بهترین میان‌رده

یکی از نکات منفی در خرید گوشی آیفون این است که شما حتما باید بودجه‌ زیادی را صرف کنید، ولی شرایط برای برندی مانند موتورولا متفاوت است و شما با قیمتی بسیار مناسب می‌توانید یک میان‌رده خوب خریداری کنید. این گوشی همچنان زیبا و جذاب است و وزنی کم و ۱۷۱ گرمی دارد.

صفحه نمایش این محصول با وجود قیمت نه چندان زیاد حاشیه‌های بسیار کمی دارد و حدود ۹۱ درصد از بخش روبرویی را در اختیار گرفته است. این پنل OLED با رزولوشن FHD+ و اندازه ۶٫۶۷ اینچی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و گستره رنگی ۱ میلیاردی پشتیبانی می‌کند تا هیچ ایرادی به آن وارد نباشد. در بخش سخت افزار G85 شاهد تراشه 6s Gen 3 هستیم.

بهترین گوشی موتورولا در سال ۲۰۲۴

این گوشی دیگر دوربین تله فوتو ندارد و باید به لنز اصلی و فوق عریض با سنسورهای ۵۰ و ۸ مگاپیکسلی اکتفا کنید. البته سلفی هنوز سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند عکس‌های خوبی به ثبت برساند. موتورولا G85 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی تغذیه می‌کند.

موتورولا G04s؛ بهترین اقتصادی

موتورلا G04s یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار است و شما با پول یک آیفون ۱۳ می‌توانید حدود ۷ عدد از این محصول را خریداری کنید. صفحه نمایش ۶٫۵۶ اینچی این گوشی دارای رزولوشن HD+ است و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. G04s با اندروید ۱۴ عرضه شده و از Unisoc T606 قدرت می‌گیرد.

اقتصادی بودن این گوشی باعث نشده تا دوربین اصلی خوبی نداشته باشد و شاهد سنسور ۵۰ مگاپیکسلی هستیم. موتورولا G04s یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی دارد و بدون شک یک گوشی خوش قیمت و جذاب به حساب می‌آید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر