coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت پخش سریال یک لحظه دیرتر [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

مجموعه درام و خانوادگی یک لحظه دیرتر از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال یک لحظه دیرتر با ما همراه شوید.

فصل اول سریال یک لحظه دیرتر به کارگردانی مشترک ایرج کریمی، رضا بهشتی، سعید ابراهیم‌فر، امید بنکدار، کیوان علی‌محمدی، حمید بهمنی و فیاض موسوی ساخته شده است و فصل دوم این مجموعه را راما قویدل کارگردانی کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام و خانوادگی هستید، می‌توانید سریال یک لحظه دیرتر را از روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال یک لحظه دیرتر ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال یک لحظه دیرتر

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال یک لحظه دیرتر هر شب ساعت 19:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 03:00 بامداد و  11:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال یک لحظه دیرتر از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال تلویزیونی یک لحظه دیرتر به قلم حامد افضلی، خسرو نجدی، مهدی کیا، فدیا نورایان و پیمان عباس به نگارش درآمده است. فصل اول این مجموعه به تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

ساعت پخش سریال یک لحظه دیرتر
ساعت پخش سریال یک لحظه دیرتر

در مجموعه یک لحظه دیرتر زنده‌یاد پرویز پورحسینی، سروش صحت، بابک حمیدیان، هومن سیدی، عاطفه رضوی، مریم کاظمی، کوروش سلیمانی، مهسا کرامتی، فریدون محرابی، هادی دیباجی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره‌آزاد، مهران نائل و روح‌الله کمانی نقش آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال یک لحظه دیرتر

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال یک لحظه دیرتر از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، اجتماعی و خانوادگی می‌رویم که در هر قسمت با داستانی جذاب یک پیام دینی و اخلاقی را به تصویر کشیده است.

زمان پخش سریال یک لحظه دیرتر
زمان پخش تکرار سریال یک لحظه دیرتر از آی فیلم

در خلاصه داستان سریال یک لحظه دیرتر آمده است: نقش‌های قصه‌ی یک لحظه دیرتر در لحظه‌های مهم و سرنوشت‌ساز زندگی خود، تصمیماتی گرفته و خیر و شر زندگی خویش را رقم می‌زنند. تصمیماتی که در صورت اشتباه بودن آن، آنان را با پیامد و عواقب کارشان مواجه می‌کند.

در واقع درون‌ مایه‌های اخلاقی با نگاهی به قشر متوسط جامعه مضمون و دست‌ مایه‌ های اصلی این مجموعه را رقم زده است.

کارگردان فصل دوم سریال یک لحظه دیرتر

راما قویدل کارگردان فصل دوم سریال یک لحظه دیرتر، در دوم فروردین ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت هنری خود را با دوبله از سال ۱۳۶۷شروع کرده است.

قویدل تجربه دستیاری کارگردان، دستیاری و تدوین را هم در کارنامه خود دارد. وی نخستین فیلم تلویزیونی خود را در سال ۱۳۸۶ساخت. او که علاوه بر کارگردانی و تدوین، فیلم‌نامه‌ نیز می‌نویسد، در سال 93 با فیلمی به نام «چاقی» اولین بار کارگردانی در سینما را تجربه کرد.

زمان پخش تکرار سریال یک لحظه دیرتر از آی فیلم

راما قویدل جزو کارگردانان پر کار تلویزیون بوده که کارگردانی سریال‌‌های موفقی از جمله مجموعه پرطرفدار «عملیات ۱۲۵» در همکاری با بهروز افخمی، «شب می گذرد»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «یک لحظه دیرتر»، «روح الله»، «دیوار شیشه ای»، فصل دوم «دولت مخفی»، «خانواده دکتر ماهان» کاری مشترک با علی‌محمد قاسمی را برعهده داشته است.

قویدل تاکنون با پروژه‌های سینمایی بسیاری از جمله شب های روشن به کارگردانی فرزاد مؤتمن، پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) ساخته‌ی مهدی ودادی، من ترانه پانزده سال دارم به کارگردانی رسول صدر عاملی و مونس، سربلند، تنگنا، قانون، بی قرار، همکاری داشته است.

آخرین مجموعه تلویزیونی راما قویدل «ایلدا» بوده که در سال ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شده است.

راما قویدل فرزند کارگردان مطرح و محبوب، زنده یاد امیر قویدل است. او با مهسا کرامتی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرده و ثمره‌ی زندگی مشترک آن‌ها یک پسر به نام امیرمانی است.

عوامل سریال یک لحظه دیرتر

  • نویسندگان: حامد افضلی، خسرو نجدی، مهدی کیا، فدیا نورایان و پیمان عباس
  • کارگردان: ایرج کریمی، رضا بهشتی، سعید ابراهیم‌فر، امید بنکدار، کیوان علی‌محمدی، حمید بهمنی، فیاض موسوی
  • کارگردان فصل دوم: راما قویدل
  • تهیه‌کننده: امیرعباس کنی
  • تدوین: محمود یارمحمدلو و روح‌الله انصاری
  • مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق دوست‌، افشین احمدی
  • مدیر تولید: علی محمودی
  • مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی و داریوش صادق‌پور
  • مجری طرح: امیرعباس کنی
  • طراح صحنه و لباس: کامیاب امین‌عشایری، پیام حسین سوری و مهری عطایی
  • طراح گریم:  احسان روناسی و سهند ترابی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال یک لحظه دیرتر نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال یک لحظه دیرتر زنده‌یاد پرویز پورحسینی، سروش صحت، بابک حمیدیان، هومن سیدی، عاطفه رضوی، مریم کاظمی، کوروش سلیمانی، مهسا کرامتی، فریدون محرابی، هادی دیباجی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره‌آزاد، مهران نائل و روح‌الله کمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال یک لحظه دیرتر چند قسمت است؟

فصل اول این مجموعه در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی مشترک ایرج کریمی، رضا بهشتی، سعید ابراهیم‌فر، امید بنکدار، کیوان علی‌محمدی، حمید بهمنی، فیاض موسوی و راما قویدل ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال یک لحظه دیرتر چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام و خانوادگی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر