coinex
otetmarket
propification.com

آنر مجیک 7 با دستیار شخصی هوش مصنوعی در سه ماهه چهارم 2024 معرفی می‌شود

شرکت آنر به زودی از گوشی آنر مجیک 7 با دستیار شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی در چین رونمایی خواهد کرد. آنر این دستیار را AI Agent نامیده است.

در رویداد IFA برلین 2024، آنر مجموعه‌ای از محصولات جدید خود مانند گوشی تاشو آنر Magic V3، تبلت MagicPad 2 و لپ تاپ MagicBook Art 14 را معرفی کرده است. اکنون، امروز، این برند از برنامه‌های آتی در بخش هوش مصنوعی برای لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های هوشمند خود سخن گفته است. در مجموع، این برند سه برنامه را برای ارتقای هوش مصنوعی دستگاه‌های هوشمند در نظر گرفته است که عبارتند از: هوش مصنوعی در پلتفرم‌های اسنپدراگون ایکس الیت (Snapdragon X Elite)، دستیار شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI Agent) و تشخیص دیپ فیک با هوش منصوعی (AI Deepfake Detection).

راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی در آنر مجیک 7

از میان این سه مورد، تمرکز اصلی در این مطلب، بر روی دستیار شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی آنر است. این دستیار هوش مصنوعی برای یادگیری و الگوبرداری از عادت‌های کاربران طراحی شده و قادر است که به طور هوشمند و خودکار وظایف را در برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف انجام دهد. آنر می‌گوید که این دستیار مجازی می‌تواند تنها با یک دستور صوتی از سوی کاربر وظایف مدنظر را در برنامه‌های نصب شده به انجام برساند. انتظار می‌رود که AI Agent با سری آنر مجیک 7 در اواخر سال جاری (سه ‌ماهه چهارم سال 2024) در چین عرضه شود.

آنر مجیک 7
AI Agent

آنر همچنین از قابلیت AI Deepfake Detection رونمایی کرده که با هدف رسیدگی به رسانه‌های دستکاری شده و دروغین طراحی شده است. این ابزار با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته می‌تواند دیپ فیک‌ها را تجزیه و تحلیل و شناسایی کند. آنر با این قابلیت نشان داده است که تمرکز شدیدی بر روی حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران دارد.

آنر مجیک 7
AI Deepfake Detection

علاوه بر این، آنر در مراسم معرفی، لپ‌تاپ MagicBook Art 14 Snapdragon را به نمایش گذاشته که یک رایانه شخصی مجهز به هوش مصنوعی با پلتفرم Snapdragon X Elite است. این دستگاه با استفاده از فناوری MagicRing که امکان دسترسی آسان به خدمات پلتفرم‌های مختلف را فراهم می‌کند، عملکرد هوش مصنوعی رضایت‌بخش و اتصال بین دستگاهی سریعی را ارائه می‌دهد.

همچنین آنر در رویداد اخیر IFA از Honor Watch 5 با مشخصات قابل توجهی رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند دارای طراحی مربعی شکل با لبه‌های خمیده و فریم آلومینیومی است و از یک صفحه نمایش بزرگ 1.85 اینچی AMOLED برخوردار است. این ساعت با وزن 35 گرم و ضخامت 11 میلی‌متر برای استفاده راحت و روزمره طراحی شده است.

از ویژگی‌های کلیدی و برجسته این ساعت هوشمند آنر می‌توان به ردیاب ضربان قلب و SpO2، اسکن سلامت با یک کلیک، سیستم موقعیت یابی AccuTrack برای بهبود دقت GPS، باتری 480 میلی آمپر ساعتی، عمر باتری 15 روزه، بیش از 400 نوع صفحه ساعت با قابلیت سفارشی‌سازی، 85 حالت ورزشی و گواهی 5 ATM برای مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ابزارهای مختلف آنر در بخش هوش مصنوعی و همچنین سری آنر مجیک 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر