coinex
otetmarket
propification.com

بلو‌اسکای به 9 میلیون کاربر رسید! مهاجرت کاربران برزیلی به Bluesky پس از ممنوعیت X

پلتفرم اجتماعی Bluesky همچنان در حال رشد است و این روند با سرعتی قابل توجه ادامه دارد. طبق اعلام این شرکت، از صبح جمعه، این پلتفرم موفق به جذب 3 میلیون کاربر جدید شده که تعداد کاربران کلی آن را به بیش از 9 میلیون نفر رسانده است.

این افزایش سریع کاربران به‌ویژه پس از آن رخ داد که یک دادگاه برزیلی استفاده از پلتفرم X را ممنوع کرد. این ممنوعیت باعث شد که بسیاری از کاربران برزیلی به سمت Bluesky روی آورند و این اپلیکیشن را به صدر جدول برنامه‌های رایگان آیفون در برزیل برسانند. در حال حاضر، این پلتفرم در رتبه دوم قرار دارد و تنها برنامه Threads، رقیب اصلی آن که متعلق به شرکت Meta است، جلوتر از آن قرار گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

85 درصد کاربران جدید پلتفرم اجتماعی Bluesky برزیلی هستند

علاوه بر اعلام آمار کاربران، Bluesky به کاربران قدیمی و جدید خود اطمینان داده که پشتیبانی از ویدئو به زودی به این پلتفرم اضافه خواهد شد.

بلو اسکای در ابتدا به عنوان یک پروژه تحت حمایت توییتر آغاز شد که هدف آن ایجاد یک پروتکل اجتماعی باز بود. اما از آن زمان، این پروژه به یک استارتاپ مستقل تبدیل شده و از فوریه به‌صورت عمومی برای همه کاربران قابل دسترس شده است.

بلو اسکای پیش‌تر پستی مبه اشتراک گذاشته بود و در آن اعلام کرد که 85 درصد از کاربران جدید آن از کشور برزیل هستند. جذب سریع این تعداد کاربر در مدت کوتاهی، گاهی باعث بروز مشکلات فنی نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر