coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ماه گرفتگی 28 شهریور را از دست ندهید + زمان مشاهده در آسمان ایران

بزودی قرار است یکی از زیباترین پدیده‌های طبیعت برای دومین بار در آسمان ایران دیده شود. ماه گرفتگی 28 شهریور 1403 همان پدیده‌ی خارق‌العاده‌ای‌ است که چهارشنبه اتفاق خواهد افتاد.

اطلاعات نشان می‌دهند که ماه گرفتگی 28 شهریور تنها 3.5 درصد از سطح ماه را می‌پوشاند. با اینحال تماشای این منظره هیجان‌انگیز خواهد بود. این اتفاق در صبح روز 28 شهریور (18 سپتامبر) قابل مشاهده است.

راهنمای خرید تکراتو

ماه گرفتگی (کسوف) زمانی اتفاق می‌افتد که زمین بین خورشید و ماه قرار بگیرد. در این حالت زمین بخشی از ماه را می‌پوشاند. اما این‌بار سایه‌ای که بر روی صورت زیبای ماه می‌افتد جزئی خواهد بود.

این واقعه را می‌توان از نقاط مختلف جهان مانند اروپا، آفریقا، گرینلند، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی تماشا کرد. در تهران کسوف 28 شهریور از ساعت 5:43 صبح شروع می‌شود. اما به دلیل غروب ماه در افق غرب، مشاهده‌اش کمی دشوار است. برای دیدن این واقعه بهترین منطقه در ایران نیمه غربی کشور که شرایط بهتری برای مشاهده ماه گرفتگی دارد.

اگر شما هم از دیدن چنین لحظه‌هایی لذت می‌برید، مطمئن شوید که در مکانی با افق غربی باز و بدون مانع قرار بگیرید تا بهترین تجربه را از دومین ماه‌گرفتگی ایران داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر