coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش فوری ون اینرودز مهر 1403 [+ شرایط و قیمت]

بهمن موتور، طرح فروش فوری ون اینرودز مهر 1403 را اعلام کرد. برطبق بخشنامه فروش بهمن موتور ، ون اینرودز با قیمت قطعی عرضه شده است.

طرح فروش فوری ون اینرودز مهر 1403 توسط شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و تحویل فوری اعلام شد. متقاضین این ون باری باید توجه داشته باشند که ظرفیت فروش محدود بوده و اگر تصمیم به خرید این خودرو دارید، باید در روزهای اعلامی که در پایین صفحه به آنها اشاره می‌کنیم برای ثبت‌نام اقدام کنید.

راهنمای خرید تکراتو

بهمن موتور برای مشتریان شرایط ویژه‌ای را درنظر گرفته است. به عنوان مثال جریمه تأخیر ماهانه 2.5 درصد است و مشتری می‌تواند از روز اول خودرو خود را بیمه بدنه کند. البته هزینه بیمه بدنه ون اینرودز در فاکتور مشتری لحاظ خواهد شد. در ادامه مطلب با شرایط فروش ون اینرودز همراه تکراتو باشید.

جزئیات طرح فروش فوری ون اینرودز مهر 1403

بهمن موتور با انتشار بخشنامه فروش ون اینرودز به اطلاع نمایندگان فروش و متقاضیان این ون باری رساند که از روز امکان ثبت‌نام با ظرفیت محدود از روز شنبه، 7 مهر 1403 رأس ساعت 10 صبح تا ساعت 24 روز دوشنبه، 30 مهر 1403 یا تا تکمیل ظرفیت مهیا خواهد شد.

قیمت ون اینرودز در بخشنامه فروش 957 میلیون 477 هزار تومان اعلام شده و متشری باید کل مبلغ را در زمان ثبت‌نام پرداخت کند. همچنین موعد تحویل ون اینروز هفته سوم آبان 1403 اعلام شده است.

یکی دیگر از مزایای طرح فروش ون باری اینرودز ، امکان تهیه بیمه بدنه هم‌زمان با خرید خودرو است که در مدل پایه و پوشش کامل با تعهدات متنوع قابل خرید است.

متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سایت فروش محصولات بهمن موتور به نشانی https://bahmancustomer.iranecar.com/ مراجعه کنند.

جزئیات طرح فروش فوری ون اینرودز مهر 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط فروش نقدی ون اینرودز بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر