coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی ویوو ایکس 200 فاش شد؛ صفحه نمایش میکرو خمیده با لبه‌های صاف!

یکی از مقامات داخلی شرکت ویوو با انتشار تصویری در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو طراحی ویوو ایکس 200 را فاش کرده است.

اگر به یاد داشته باشید، مدیر بخش محصولات شرکت ویوو، Han Boxiao، چند روز پیش تصویری را از طراحی پنل پشتی ویوو X200 منتشر کرد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این مقام داخلی، عکس جدیدی را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته و این بار طراحی پنل جلویی ویوو X200 را به تصویر کشیده است.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی ویوو ایکس 200

در تصویر پایین دو گوشی را مشاهده می‌کنید که سمت چپی ویوو ایکس 100 و سمت راستی ویوو ایکس 200 است. همان‌طور که می‌بینید، در نسل جدید از حاشیه‌های بسیار باریک و طراحی خلاقانه میکرو خمیده در هر چهار طرف استفاده شده است. این طراحی منحصربه‌فرد، تجربه صفحه نمایش تخت و خمیده را متعادل کرده و ظاهری ظریف و زیبا به دستگاه بخشیده است.

طراحی ویوو ایکس 200

از سوی دیگر، ویوو X200 با لبه‌های صاف و مسطحی که دارد نسبت به نسل پیشین خوش‌دست‌تر خواهد بود. در واقع، با یک نگاه اجمالی به ویوو ایکس 100 و ویوو ایکس 200 که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، برتری و زیبایی نسل جدید کاملا هویداست. Han Boxiao نیز تاکید کرده که این مدل احساس بهتر و برتری را در دستان مخاطب ایجاد خواهد کرد. همچنین شایعات حاکی از آن است که Vivo X200 در رنگ‌های مختلف و متنوع از جمله آبی، سفید، تیتانیوم و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

این زیبایی به پنل جلویی ختم نمی‌شود، بلکه در پنل پشتی نیز یک‌سری الگوهای موجی ظریف کار شده که در زوایای مختلف و شرایط نوری متفاوت ظاهر آن تغییر می‌کند. علاوه بر طراحی چشم‌گیر و بی‌نظیر، Vivo X200 در عکاسی هم بسیار خوب و عالی است. در اوایل این ماه، Boxiao نمونه‌ای از عکس‌های ویوو X200 در نور کم را به اشتراک گذاشت که نشان‌دهنده قدرت این گوشی در عکسبرداری واضح و دقیق از صحنه‌های کم نور بدون تابش خیره‌کننده یا نوردهی بیش از حد بود.

طبق اطلاعات موجود در گزارش‌ها، انتظار می‌رود که ویوو ایکس 200 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX921 با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر باشد. این گوشی به چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شده و دارای یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی و رابط کاربری OriginOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 خواهد بود.

گفته می‌شود که Vivo X200 در تاریخ 14 اکتبر همراه با مدل‌های دیگر یعنی ویوو ایکس 200 پرو، ویوو ایکس 200 پرو مینی و ویوو ایکس 200 پرو ماهواره‌ای وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی ویوو ایکس 200 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر