coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

این گوشی‌های سامسونگ پس از دریافت آخرین آپدیت، ناپایدار شدند

اگر شما هم از یکی از گوشی‌های قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنید، بهتر است فعلا سراغ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری نروید. آنطور که مشخص است آخرین آپدیت منتشر شده باعث بروز مشکلاتی در گوشی همراه شما می‌شوند.

پشتیبانی نرم‌افزاری عالی سامسونگ آن را از سایرتولیدکنندگان متمایز کرده است؛ اما متاسفانه با وجود تیم تست قدرتمند غول فناوری کره‌ای، برخی از آپدیت‌ها باعث بروز مشکلاتی در گوشی‌های هوشمند می‌شوند. چندی پیش برخی کاربران گلکسی اس 23 اولترا از وضوح تصویر خود هنگام زوم کردن برروی عکس‌ها شکایت می‌کردند.

راهنمای خرید تکراتو

اکنون androidpolice، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد، برخی از کاربران که از گوشی‌های قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنند، پس از دریافت آخرین آپدیت با مشکل بزرگی مواجه شده‌اند.

آخرین آپدیت سامسونگ باعث ناپایداری گوشی شما می‌شود

تاکنون تعدادی از کاربران، که از گلکسی اس 10، نوت 10، گلکسی A90 و M51 استفاده می‌کنند با این مشکل مواجه شده‌اند. آنها در ردیت از ناپایداری گوشی هوشمند خود شکایت کرده‌اند.این گوشی‌های سامسونگ پس از دریافت آخرین آپدیت، ناپایدار شدند

هنوز دلیل مشکلات بوجود آمده مشخص نیست؛ اما برخی آن را به نصب به‌روزرسانی فریم‌ورک SmartThings که 2 اکتبر در فروشگاه گلکسی منتشر شد، مرتبط می‌دانند. متاسفانه مشکل بوجود آمده مخصوص منطقه‌ای خاص نیست و تمام کاربران را درگیر کرده است.

اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، باید گوشی خود را از طریق بازیابی به حالت کارخانه بازنشانی کنید. البته حواستان باشد قبل از انجام این کار، یک نسخه پشتیبان از داده‌های خود تهیه کنید. احتمالا شما هم این کار را دوست ندارید، اما متاسفانه تنها راه‌کاری که در حال حاضر می‌تواند کارایی گلکسی قدیمی شما را بازگرداند، همین است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر