coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نگاهی به رابط کاربری جدید One UI 7 سامسونگ؛ تغییرات چشمگیر هستند

در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ 2024، اولین تصاویر از رابط کاربری جدید One UI 7 به بیرون درز کرد. این تصاویر از تغییرات زیاد در این نسخه از رابط کاربری خبر می‌دهند.

سامسونگ شب گذشته کنفرانس توسعه‌دهندگان را برگزار کرد. برخی افراد که به مراسم دعوت شده بودند، اولین عکس‌های رسمی از رابط کاربری One UI 7 را به اشتراک گذاشتند. این عکس‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ بخش‌های مرکز کنترل، منوی اپلیکیشن‌هایی که اخیرا استفاده شده، آیکون‌ها، پنل اعلان‌ها و بسیاری موارد دیگر را تغییر داده است.

راهنمای خرید تکراتو

همچنین، در این مراسم اعلام شد که نسخه پایدار One UI 7 در سال 2025 منتشر می‌شود. اما در حال حاضر، این فرصت را داریم که نگاهی داشته باشیم به تغییرات در One UI 7.

تغییرات در رابط کاربری جدید One UI 7

سامسونگ در حال ایجاد تغییرات اساسی در نسخه جدید رابط کاربری است. به گزارش gizmochina، پنل اعلان‌ها و مرکز کنترل، شباهت زیادی به iOS و HyperOS دارند. این موارد درواقع جزئیات مهمی هستند که بازطراحی شده‌اند تا مدیریت اعلان‌ها برای کاربر آسان‌تر شود و بهتر بتواند از مرکز کنترل استفاده کند. سامسونگ در این بخش عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.

تغییرات رابط کاربری جدید One UI 7 به همین موارد خلاصه نمی‌شود. حدود سه ماه تا آغاز سال 2025 باقی مانده و در این مدت زمان، ممکن است ویژگی‌های کاربردی بیشتری به این رابط کاربری اضافه شود.

آیکون‌ها هم در این نسخه از رابط کاربری بازطراحی می‌شوند. سامسونگ می‌خواهد طرح آیکون‌های قدیمی و کلاسیک را تغییر دهد و به این ترتیب، تجربه کاربری را بهبود ببخشد. عکس‌های جدید One UI 7 نشان می‌دهند که سامسونگ وقت زیادی روی این رابط کاربری گذاشته است.

تغییرات در رابط کاربری جدید One UI 7

صفحه اصلی One UI نیز تغییرات قابل توجهی کرده است. منوی برنامه‌های اخیرا استفاده‌شده تغییر کرده و جابه‌جایی بین برنامه‌ها نیز بهبود یافته است. سامسونگ به همینجا بسنده نکرده و تلاش زیادی کرده تا طراحی رابط کاربری را برای استفاده با یک دست نیز بهینه کند. همچنین، تغییر در آیکون باتری هم به‌خوبی دیده می‌شود. این‌بار به جای آیکون مستطیلی، از طرح بیضی‌شکل استفاده شده است.

 

اپلیکیشن دوربین هم در One UI 7 بازطراحی شده و بیشتر روی استفاده با یک دست تمرکز دارد. این یعنی استفاده از اپلیکیشن دوربین دشوار نخواهد بود و هدف، ارائه بهترین تجربه کاربری است.

نسخه بتای One UI 7 جدید برای گلکسی S24 اولترا در ماه سپتامبر آماده شد. شماره ساخت این نسخه S928USQU3BXI2 است که “S928” به گلکسی S24 اولترا و “XI” به ماه سپتامبر اشاره دارد.

این به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 15 است و One UI 7 همراه با اندروید 15 منتشر می‌شود. این یعنی همزمان با قابلیت‌های جدید رابط کاربری، به تغییرات بزرگ اندروید 15 نیز دسترسی خواهید داشت.

سامسونگ نسخه بتای این رابط را تا قبل از پایان سال 2024 منتشر می‌کند و بی‌صبرانه منتظریم تغییرات جدید را از نزدیک ببینیم. اما نظر شما درباره رابط کاربری جدید One UI 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر