coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایرباد Liberty 4 Pro با حذف نویز قدرتمند و ماندگاری شارژ طولانی معرفی شد

شرکت انکر، ایرباد Liberty 4 Pro را با قابلیت حذف نویز فعال معرفی کرده که نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار، از عمر باتری طولانی مدت‌تری برخوردار است.

به‌گزارش gizmochina، این هدفون از یک سیستم هفت سنسوری و فناوری پیشرفته کالیبراسیون استفاده می‌کند که قادر است در هر محیطی با حذف نویز فعال بهترین تجربه شنیداری را ارائه کند.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ایرباد Liberty 4 Pro

انگر می‌گوید، هدفون‌های ایرباد لایبرری 4 پرو، 7 حسگر مجزا دارند که شامل شش میکروفون و یک فشارسنج می‌شود. به ادعای شرکت، این ترکیب، یکی از بهترین‌ قابلیت حذف نویز فعال است که در بازار وجود دارد. فناوری کالیبراسیون هر 0.3 ثانیه‌ یک بار تنظیماتش را بروزرسانی می‌کند. به این معنی هدفون به طور یکپارچه و مداوم، با محیط‌های در حال تغییر سازگار می‌شوند. در این صورت کاربر هر کجا که باشد، قابلیت حذف نویز فعال با کیفیت بالا ارائه می‌‌شود.

ایرباد Liberty 4 Pro با حذف نویز قدرتمند و ماندگاری شارژ طولانی معرفی شد

البته حذف نویز فعال تنها ویژگی ایرباد Liberty 4 Pro نیست؛ کیس این هدفون یک نوار لمسی و نمایشگر دارد که به کاربر اجازه می‌دهد، بدون آنکه نیاز به اپلیکیشن داشته باشد، تنظیمات را مستقیما بر روی آن اعمال کند. بعلاوه انکر ادعا می‌کند که باتری این محصول تا 40 ساعت قابل استفاده بوده و برای مصرف بیش از یک روز طراحی شده است.

انکر برای ارائه تجربه‌ی شنیداری بی‌نظیر به کاربرانش، این هدفون را به سیستم درایور دوگانه مجهز کرده است. درایور اول 10.5 میلی‌متری برای بیس عمیق و دومی یک توییتر برای صدای زیر شفاف (وضوح بالا)

وجود شش میکروفون بهمراه فناوری کاهش نویز در ایرباد Liberty 4 Pro انتقال بهترین کیفیت صدا را در هنگام تماس‌های تلفنی تضمین می‌کند. این فناوری به طور موثر نویزهای پس زمینه را فیلتر کرده نا صدای شما با وضوح بالا شنیده شود.

قیمت ایرباد لایبرری 4 پرو انکر

در حال حاضر، هدفون‌های Liberty 4 Pro در آمریکا با قیمت 130 دلار در سه رنگ نقره‌ای، سفید و مشکی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر