coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی A36 احتمالا در دو مدل عرضه می‌شود؛ نسل جدید سری A در راه است

گوشی گلکسی A36 با دو شماره مدل در پایگاه IMEI دیده شده که نشان می‌دهد نسخه‌ای از این گوشی برای بازار آمریکا و نسخه‌ای دیگر برای بازارهای جهانی خواهد بود.

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های جدید سری A آماده می‌کند. چند ساعت قبل بود که گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 را با پشتیبانی نرم‌افزاری 6 ساله معرفی کرد. هفته قبل نیز اطلاعاتی درباره گلکسی A56 فاش شد. اما حالا، تیم gizmochina، گوشی جدید گلکسی A56 5G را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده‌ است.

راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی A5x و A3x جزء مدل‌های پرفروش سامسونگ هستند و بسیاری از طرفداران این کمپانی کره‌ای، کنجکاو هستند که اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های نسل جدید این گوشی‌ها داشته باند. تایید شده که گلکسی A56 به تراشه اگزینوس 1580 مجهز می‌شود. همچنین، به نظر می‌رسد که تست‌های شبکه گلکسی A36 آغاز شده است. این کار برای اطمینان از ارائه‌ی تجربه کاربری یکپارچه انجام می‌شود.

سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی A36 و A56 آماده می‌کند

تراشه اگزینوس 1580 در ماه ژوئیه در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد. بعد از آن، گلکسی A56 را در پایگاه داده IMEI دیدیم که نشان می‌داد سامسونگ در حال آزمایش محصولات جدید است.

بعد از آن، گیک‌بنچ فاش کرد که گلکسی A56 از تراشه اگزینوس 1580 برخوردار شده که عملکردی شبیه به تراشه اسنپدراگون 888 دارد. این گوشی توانسته بود در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، امتیازهای 1341 و 3836 را دریافت کند. اما حالا، نوبت به گلکسی A36 رسیده است. این گوشی با شماره مدل‌های SM-A366B/DS و SM-A366U در پایگاه IMEI دیده شده.

شماره مدل اول به نسخه جهانی اشاره دارد و شماره مدل دوم، مربوط به مدلی است که در بازار آمریکا عرضه می‌شود. همچنین، حروف DS در انتهای شماره مدل اول به این معنی است که گلکسی A56 از دو اسلات سیمکارت بهره می‌برد. نام رسمی گوشی هم Galaxy A56 5G است که تایید می‌کند این دستگاه به سیستم روی تراشه 5G مجهز شده است.

هنوز مشخص نیست که این اسمارت‌فون به کدام پردازنده مجهز می‌شود. گلکسی A35 که نسل قبلی A56 است، به تراشه اگزینوس 1380 مجهز بود. تراشه گلکسی A56 احتمالا اگزینوس 1480 خواهد بود. البته، در نظر داشته باشید که این موضوع تایید نشده است.

اما درباره تاریخ معرفی گلکسی A36 و A56 باید گفت که این گوشی‌ها احتمالا در ماه مارس 2025 (اسفند) معرفی می‌شوند. تا آن زمان، قطعا اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. به محض انتشار اخبار بیشتر، آنها را در بخش اخبار گوشی با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر