coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل تریلر فیلم کوتاه Submerged را منتشر کرد؛ اولین فیلم برای تجربه همه‌جانبه اپل ویژن پرو

اپل امروز تریلر فیلم کوتاه Submerged را به اشتراک گذاشت. این اولین فیلمی است که برای ارائه‌ی تجربه ویدیوی همه‌جانبه اپل در هدست ویژن پرو ساخته شده است.

Submerged به‌معنی غوطه‌ور، اولین‌بار در ماه ژوئیه معرفی شد. به گزارش macrumors، غوطه‌ور فیلم کوتاهی است که داستان آن در جریان جنگ جهانی دوم جریان دارد و درباره گروهی از ملوانان است که تلاش می‌کنند از یک حمله مرگبار، جان سالم به در ببرند.

راهنمای خرید تکراتو

این فیلم کوتاه توسط فیلمساز اتریشی، ادوارد برگر ساخته شده که فیلم «در جبهه غربی خبری نیست» (All Quiet on the Western Front) محصول 2022 را در کارنامه دارد.

تریلر فیلم کوتاه Submerged

اپل جزئیاتی از مدت زمان فیلم Submerged ارائه نکرده است؛ اما اکثر محتواهای ویدیویی همه‌جانه‌ای که اپل منتشر کرده، کوتاه هستند. اپل از زمان معرفی هدست ویژن پرو در فوریه (بهمن 1402)، مرتبا ویدیوهای همه‌جانبه‌ای را برای این هدست معرفی و منتشر کرده است. این نوع ویدیوها، سه‌بعدی هستند و با این هدف ساخته می‌شوند که بیننده احساس کند بخشی از صحنه شده و در آن غوطه‌ور شود.

ویدیوهای همه‌جانبه اپل را می‌توان از طریق اپلیکیشن اپل تی‌وی در کشورهای استرالیا، کانادا، هنگ‌کنگ، فرانسه، آلمان، ژاپن، سنگاپور و انگلستان مشاهده کرد. کاربران چینی و آمریکایی می‌توانند این ویدیوها را از طریق اپلیکیشن‌های Migu Video و Tencent Video مشاهده کنند.

فیلم کوتاه غوطه‌ور قرار است برای اولین‌بار دهم اکتبر (19 مهر) در ویژن پرو به نمایش گذاشته شود.

نظر شما درباره تریلر فیلم کوتاه Submerged چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر