coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویدیوی تبلیغاتی آیفون 16 پرو قدرت ضبط ویدیوی اسلوموشن را به رخ می‌کشد

اپل پیش از آغاز فصل تعطیلات، ویدیوی تبلیغاتی آیفون 16 پرو را منتشر کرده تا قابلیت‌های جدید گوشی جدیدش را به نمایش بگذارد.

به گزارش macrumors، اپل با انتشار این ویدیوی تبلیغاتی قصد دارد جلوه‌ای از عملکردهای دوربین آیفون 16 پرو را به رخ بکشد و افراد را به خرید این گوشی ترغیب کند. این کمپانی چند روز قبل هم ویدیویی منتشر کرد تا قابلیت‌های دکمه کنترل دوربین را به نمایش بگذارد.

راهنمای خرید تکراتو

در این ویدیوی جدید، تمرکز بر قابلیت ضبط ویدیوی 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه با قابلیت دالبی ویژن بوده که تنها در گوشی‌های آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس وجود دارد.

ویدیوی تبلیغاتی آیفون 16 پرو

در این ویدیوی 1 دقیقه‌ای،‌ چند شات در حالت اسلوموشن ضبط شده؛ از جمله طوفان باد، فضانوردی شناور در فضا، تیر پیکان در هوا، چپ کردن یک خودرو و…

این ویدیو با پیام کوتاهی با مضمون «هالیوود در جیب شما» به پایان می‌رسد.

قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن با کیفیت 4K در سرعت 120 فریم در ثانیه، یکی از مهمترین ویژگی‌های جدید مدل‌های پرو است که آنها را از مدل‌های آیفون 16 و 16 پلاس متمایز می‌کند. اگر می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، بد نیست بدانید که گزینه‌‌ای در اپلیکیشن Photos وجود دارد که بعد از ضبط ویدیو می‌توانید فریم‌ریت را تغییر دهید و از میان فریم‌ریت‌های 60، 48، 30 یا 24 هم استفاده کنید.

نظر شما درباره ویدیوی تبلیغاتی آیفون 16 پرو چیست؟ آیا این ویدیو توانسته حق مطلب را بیان کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر