coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویدیوی کالبدشکافی اپل واچ سری 10 جزئیات سخت‌افزارهای داخلی را فاش کرد

iFixit اجزای اپل واچ سری 10 را کالبدشکافی کرده تا به کاربران نشان بدهد داخل باریک‌ترین اپل واچی که تاکنون ارائه شده، چه جزییاتی دارد.

چندی پیش، غول فناوری آمریکایی از اپل واچ سری 10 خود رونمایی کرد. سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل، طراحی چندان متفاوتی با نسل‌های پیشین خود ندارد؛ اما صفحه نمایش بزرگ آن در کنار بدنه باریک قطعا برای کاربران بسیاری جذاب است. به گزارش macrumors، اکنون iFixit ویدیوی جدیدی منتشر کرده که اجزای تشکیل‌دهنده ساعت 46 میلی‌متری اپل را به کاربران نشان می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

اجزای تشکیل‌دهنده اپل واچ سری 10

همانطور که گفته شد اپل واچ سری 10 طراحی چندان منحصر به‌فردی ندارد؛ اما باریک‌ترین اپل واچی است که تاکنون عرضه شده. وجود اینهمه فناوری‌های پیشرفته در چنین فضای کوچکی یکی از ویژگی‌های قابل توجه ساعت‌های هوشمند اپل است؛ اما متاسفانه همین فضای کم تعمیر این دستگاه را سخت‌تر کرده است.

ویدیوی جدید iFixit نیز این موضوع را تایید کرده و نشان می‌دهد که تعمیر اپل واچ سری 10 بدون جداکردن صفحه نمایش آن، عملا ممکن نیست. شیشه و بدنه فلزی این دستگاه تنها ۰٫۱۷۶ میلی‌متر فاصله دارد که نشان می‌دهد اجزای تشکیل‌دهنده این ساعت به خوبی باهم چفت شده و اجازه ورود گردوغبار را نمی‌دهند. آنتن‌هایی که امکان ارتباط با گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کنند هم داخل بدنه این ساعت‌های هوشمند قرار گرفته‌اند.

تقریبا مشابه با نسل قبلی، آنچه پس از کنار رفتن صفحه نمایش به چشم می‌خورد، Taptic Engine و باتری 1266 میلی‌آمپرساعتی است. باتری اپل واچ‌ها به اندازه آیفون‌های اپل محکم کاری نشده و به‌سادگی جدا می‌شوند.

اپل اعلام کرده اپل واچ سری 10 پنل اولد جدیدی دارند؛ اما ویدیوی منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی این بخش بسیار به نسل‌های قبلی شباهت دارد. در نهایت در لایه‌های زیرین اپل واچ‌ها، حسگرها قرار گرفته‌اند.

iFixit هم ابعاد باریک اپل واچ سری 10 را یک ویژگی قابل توجه می‌داند؛ اما با دادن امتیاز 3 از 10 نشان می‌دهد که تعمیر ساعت‌های هوشمند جدید اپل دشوار است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر