coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وزیر ارتباطات: دولت چهاردهم به سوی اینترنتی آزادتر و پرسرعت‌تر حرکت می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از تصمیمات دولت چهاردهم برای حرکت به سوی اینترنتی آزادتر و پرسرعت‌تر، خبر داد.

کندی سرعت اینترنت، خصوصا طی یک هفته اخیر باعث نارضایتی کاربران بسیاری شده است. همین موضوع باعث شد چند روز پیش وزیر ارتباطات توضیحاتی در این باره ارائه دهد. ستار هاشمی وقایع اجتماعی اخیر را عامل افزایش حجم محتواهای تولیدی و در نهایت کندی اینترنت در سراسر دنیا می‌داند.

راهنمای خرید تکراتو

وزیر ارتباطات: دولت چهاردهم برای رفع محدودیت‌ها تلاش می‌کند

او اکنون با انتشار پستی در فضای مجازی در این باره نوشت:

تصمیم بی‌بازگشت دولت چهاردهم رفع محدودیت‌ها و ارتقای سرعت اینترنت است؛ با اجماع و توافق‌سازی! مدیریت فضای مجازی متفاوت از محدودسازی است!
وزیر ارتباطات: دولت چهاردهم به سوی اینترنتی آزادتر و پرسرعت‌تر حرکت می‌کند
چند روز جلسه کمیسیون اصل 90 با هدف رسیدگی به رجیستری برگزار شد. نتیجه جلسه این شد که طی یک هفته آینده وزیر ارتباطات دولت چهاردم گزارش کاملی در این خصوص به مجلس ارائه دهد.
آنطور که مشخص است هاشمی هفته پرکاری را پشت سر می‌گذارد. چند روز پیش او در خصوص سخنان رئیس جمهور در اولین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد: «گزارش‌هایی در حوزه‌های مختلف متناسب با شرایطی که وجود دارد و کیفیت ارتباطات آماده کرده‌ایم و دستگاه‌های ذی‌مدخل هم در این خصوص مأموریت‌هایی را از سمت مرکز ملی فضای مجازی دارند. در واقع، طراحی‌ها از سمت حوزه‌های مختلف انجام بشود و در اختیار به مرکز ملی قرار بگیرد. مرکز ملی هم جمع‌بندی نهایی را انجام می‌دهد و در شورای عالی فضای مجازی طرح موضوع می‌کند.»

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر