coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تصویر محافظ صفحه‌نمایش گلکسی S25 طراحی منحنی‌تر مدل Ultra را فاش می‌کند

چیزی تا معرفی گلکسی پرچمداران سامسونگ نمانده و تاکنون اطلاعات زیادی از آنها فاش شده است. اما به تازگی تصویر محافظ صفحه‌نمایش گلکسی S25 منتشر شده که تفاوت در ابعاد و طراحی ظاهری را به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ طبق سنت هرساله، با معرفی سری پرچمداران جدیدش به استقبال سال نو می‌رود. امسال نیز همین رویه را پیش گرفته و قرار است سری گلکسی S25 را به عنوان جایگزین S24 معرفی کند. به‌گزارش sammobile، نسل جدید از بسیاری جهات مانند اندازه و ابعاد نمایشگر شبیه به نسل قبلی است. اما یک تفاوت عمده که در گلکسی S25 با سری S24 دارد لبه‌های گرد مجموعه گلکسی اس 25 است.

راهنمای خرید تکراتو

تصویر محافظ صفحه‌نمایش گلکسی S25 طراحی خاص S Pen مدل Ultra را به نمایش می‌‌گذارد

در تصاویری که اخیرا از محافظ صفحه نمایش سری گلکسی S25 منتشر شده لبه‌های گرد مدل‌های گلکسی اس 25، اس 25 پلاس و اس 25 اولترا به وضوح دیده می‌شود.

هرچند هرسه این مدل‌ها لبه‌های گردی دارند، اما نسخه‌ی اولترای S25 با انحنای کمتری طراحی شده است. این تفاوت در طراحی باعث می‌شود گلکسی اس 25 اولترا نسبت به دو مدل دیگر خوش‌دست‌تر باشد و بتوان به راحتی با یک دست از آن استفاده کرد.

دلیل دیگری که این نسخه با گردی کمتری نسبت به سایرین طراحی شده، وجود اس‌‌پن (S PEN) است. در رندهای اولیه که از این دستگاه منتشر شده بود، نشانی از شکاف برای S-Pen دیده نمی‌شد اما تصاویر جدید نشان داد که این دستگاه از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

تصویر محافظ صفحه‌نمایش گلکسی S25 طراحی خاص S Pen مدل Ultra را به نمایش می‌‌گذارد
تصویر محافظ صفحه‌نمایش گلکسی S25

تصاویر منتشر شده از محافظ‌های صفحه اطلاعات دیگری نیز برای ما فاش می‌کنند. مثلا اینکه صفحه‌نمایش سری گلکسی اس 25 ژن گوشی‌های S24 را به ارث برده و ظاهرا مثل هم هستند.

نکته‌ی دیگری که بد نیست راجع به آن بدانید اینکه، احتمال دارد صفحه نمایش هر سه مدل از مجموعه گلکسی S25 با گوریلا گلس آرمور محافظت شوند. این محافظ صفحه نسبت به گوریلا گلکس ویکتوس 2 و نسخه‌های قبلی گوریلا گلس کرنینگ مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و می‌تواند تا 75 درصد بازتابش نور را کاهش دهد.

سال 2024 فقط نسخه‌ی گلکسی اس 24 اولترا به گوریلا گلس آرمور مجهز بود و نمایشگر مدل‌های اس 24، اس 24 پلاس و گلکسی زد فولد 6 با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر