راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هشدار: کلاهبرداری‌های هوش مصنوعی میلیاردها کاربر جیمیل را هدف گرفته است

هکرها با کمک هوش مصنوعی شیوه جدیدی برای کلاهبرداری پیدا کرده‌اند. کلاهبرداری‌های هوش مصنوعی این بار کاربران جیمیل را هدف قرار داده‌ است.

هکرها یک راه جدید برای کلاهبرداری پیدا کرده‌اند. sammitrovic، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد کلاهبرداری‌های هوش مصنوعی کاربران جیمیل را تهدید می‌کند. آنطور که مشخص است این بار هکرها از طریق تماس‌های تلفنی کاربران را گمراه می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

کلاهبرداری‌های هوش مصنوعی کاربران جیمیل را تهدید می‌کند

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، این تماس‌ها به حدی واقعی هستند که افراد با تجربه را هم به شک می‌اندازند. سام میتروویچ، مشاور راهکارهای مایکروسافت، یکی از افرادی است که مورد حمله هکرها قرار گرفته است.

او با انتشار پستی در وبلاگش تجربه خود در این زمینه را با کاربران به اشتراک گذاشته است. داستان از آنجایی شروع شد که میتروویچ، با یک نوتیفیکیشن برای تایید یک ایمیل ریکاوری مواجه شد. مشاور مایکروسافت می‌گوید 40 دقیقه پس از اینکه این اعلان را رد کرد، پیامی دریافت کرد که ادعا می‌کرد او به تماس‌های گوگل پاسخ نداده است.

هشدار: کلاهبرداری‌های هوش مصنوعی میلیاردها کاربر جیمیل را هدف گرفته است

اما ماجرا به همینجا ختم نشد. کلاهبرداران یک هفته بعد دوباره این کار را تکرار کردند. مشاور مایکروسافت این بار جواب تماس کلاهبرداران را داد. مردی پشت خط بود که ادعا می‌کرد کارمند بخش پشتیبانی گوگل است و متوجه انجام فعالیت‌های مشکوکی در حساب میتروویچ شده است.

این کلاهبردار به میتروویچ گفت که یکی از کلاهبرداران موفق شده داده‌های حساب کاربری او را دانلود کند. مشاور مایکروسافت در هنگام مکالمه شماره‌ای که با او تماس گرفته بودند را بررسی کرده و در کمال تعجب جستجوی سریع گوگل تایید کرد که یک شماره قانونی از صفحه تجاری گوگل است.

اما میتروویچ بیگیری را ادامه داد و از آن مرد خواست ایمیلی برایش بفرستد تا مطمئن شود از شرکت گوگل تماس گرفته است. گرچه ایمیل به طرز ماهرانه‌ای شبیه‌سازی شده بود اما مشاور مایکروسافت متوجه شد که این ایمیل متعلق به شرکت گوگل نیست.

همین موضوع باعث شد میتروویچ به نوع گویش گوینده دقت کند و در کمال تعجب متوجه شد که هوش مصنوعی با او تماس گرفته است. همانطور که می‌بینید کلاهبرداری‌های هوش مصنوعی به طرز عجیبی ماهرانه است. به حدی که یکی از فعالان این زمینه را هم به شک انداخته است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر