coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تپ سی به دستور مقام قضایی در مشهد پلمپ شد!

شرکت تپ سی به عنوان ارائه دهنده خدمات درخواست تاکسی به صورت اینترنتی بعد از دو هفته فعالیت در مشهد به دستور مقام قضایی پلمپ شده است.
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از فعالیت شرکت تپ سی به عنوان ارائه دهنده خدمات تاکسیرانی هوشمند بر پایه اپلیکیشن اینترنتی در شهر مشهد جلوگیری و دفتر این شرکت را در مشهد به دلیل عدم دریافت مجوز و پروانه فعالیت از سوی شرکت تاکسیرانی پلمپ کرده است. حالا این لغو فعالیت یک شرکت اینترنتی شناخته شده پس از لغو پی در پی کنسرت‌های موسیقی در شهر مشهد خبر ساز شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اپلیکیشن درخواست خودرو تپ سی که همچون رقیب بزرگ او اسنپ چند سالی است در حال فعالیت است، توانسته تا اعتماد بسیاری از مردم را در شهرهای مختلف که فعلا سرویس‌دهی در آن‌ها وجود دارد به سمت خود جذب کند و در نتیجه مشتریان زیادی داشته باشد.

شرکت تپ سی در جهت گسترش شهر‌های تحت پوشش از دو هفته پیش سرویس‌دهی خود در شهر مشهد مقدس به عنوان یک کلانشهر بزرگ شروع کرد اما حالا اعلام شده است که تپ سی با دستور قضایی و به درخواست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد پلمپ شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد، سید مهدی علوی مقدم ضمن تایید پلمپ این سرویس گفت:

در حال حاضر در سطح شهر مشهد حدود 1800 آژانس در حال فعالیت است و دستیابی آنها به اپلیکیشن‌های موبایلی راحت است اما آنها باید حتما مجوز دریافت کنند.

سید مهدی علوی خاطر نشان کرد:

سازمان تاکسیرانی منکر فناوری و پیشرفت نیست اما این پیشرفت باید طبق ضوابط و مقررات صورت گیرد.

جالب است بدانید که هم اکنون دو شرکت درخواست تاکسی کرایه به صورت اینترنتی درخواست تاچسی و چی تکس مجوز فعالیت در مشهد را دارند اما این فعالیت بسیار محدود است و در صورت گسترش فعالیت همچون اسنپ و تپ سی شاهد پلمپ آن‌ها خواهیم بود که باید دید از طرف دولت برای حمایت از این شرکت‌های پر رونق و با سوددهی بالا در شهر مشد که گویی در حال حاضر دولتی جدا از سایر نقاط کشور دارد چه کاری انجام خواهد داد.

حال باید دید وضعیت شرکت تپ سی در شهر مشهد مقدس چگونه خواهد بود و آیا همچنان پلمپ خواهد بود یا پلمپ آن رفع خواهد شد. همچنین باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت اسنپ به عنوان بزرگترین و برترین سرویس درخواست تاکسی کرایه به صورت اینترنتی که امروزه بیشترین مشتری را دارد، در مشهد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد یا همچنان مانند تپ  سی در تهران، کرج و اصفهان فعالیت می‌کند.

نظر شما در رابطه با فعالیت اسنپ و تپ سی به عنوان راننده یا کاربر چیست؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر