coinex
راهنمای خرید تکراتو

کروم بوک پیکسل جدید در کنار چند محصول دیگر به زودی توسط گوگل رونمایی می‌گردد!

کروم بوک پیکسل جدید در کنار چند محصول دیگر به زودی توسط گوگل رونمایی می‌گردد!

کروم بوک پیکسل جدید قرار است در آینده‌ای نزدیک در کنار یک نسخه کوچک‌تر از اسپیکر گوگل هوم و دو گوشی پیکسل جدید معرفی ‌شود. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

هنوز هیچ یک از ویژگی‌های این دستگاه مشخص نشده است با وجود این به نظر می‌رسد که این محصول در پروژه سری بایسون گوگل (Project Bison) ساخته شده است؛ طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع خبری لپ‌تاپ پیکسل جدید گوگل برند کروم بوک را برروی خود دارد این در حالی است که قرار بود در پروژه بایسون یک نسخه ارتقاء یافته از اندروید با نام آندرومدا (Andromeda) برروی یک لپ تاپ جدید نصب شود.

متاسفانه منابع خبری هنوز نتوانسته‌اند با اطمینان تایید کنند که کروم بوک پیکسل گوگل همان محصول اصلی پروژه بایسون است. با وجود این همه می‌دانند که پروژه بایسون قرار است محصولی بسیار پیشرفته را برای رقابت با مک بوک اپل و سرفیس پرو مایکروسافت با یک نمایشگر 12.3 اینچی، حافظه داخلی 32 یا 128 گیگابایتی، رم 8 یا 16 گیگابایتی و یک قلم وکام (Wacom) که به صورت جداگانه فروخته می‌شود، ارائه کند.

گوگل تصمیم دارد که حاصل پروژه بایسون را با ضخامت کمتر از 10 میلی متر و در قالب یک تبلت عرضه کند به همین دلیل می‌‌توان انتظار داشت که این محصول به صورت یک دستگاه قابل تبدیل با نمایشگر دارای توانایی چرخش 360 درجه و شباهت‌هایی به لپ تاپ‌های کروم بوک فلیپ ایسوس وارد بازار شود.

گوگل برنامه‌های خود را برای عرضه خرده فروشی لپ تاپ‌های بایسون تدوین کرده و اعلام کرده است که قیمت این محصول از 799 دلار شروع می‌شود. این احتمال وجود دارد که بایسون در قالب یک محصول با نام سری ایو (Eve) عرضه شود.

همان طور که گفته شد این احتمال وجود دارد که لپ تاپ کروم بوک پیکسل جدید همان مدل بایسون نباشد اما باید در نظر داشت که گوگل چند وقت پیش پروژه بایسون را با هدف یک محصول بسیار پیشرفته شروع کرد و هم اکنون مدل جدید کروم بوک پیکسل را عرضه کرده است؛ محصول جدید از نظر زمان بندی هم سروقت عرضه شده است، زیرا گوگل دو سال صبر کرد تا اولین مدل از لپ تاپ کروم بوک پیکسل را که در سال 2015 عرضه شد بروزرسانی کند و حال این محصول جدید را ارائه کرده است.

منابع خبری اعلام کرده‌اند که گوگل می‌خواهد یک نسخه کوچک‌تر از اسپیکرهای گوگل هوم (Google Home) را هم در رویداد جدیدش رونمایی کند. هنوز هیچ مطلبی در مورد اندازه این اسپیکر جدید منتشر نشده است اما با توجه به محبوبیت بسیار زیاد اسپیکرهای اکو دات (Echo Dot) شرکت آمازون می‌توان انتظار داشت که اسپیکر جدید گوگل با ویژگی‌هایی رقابتی عرضه شود.

گوگل هوم در حال حاضر با قیمت مناسب 129 دلار عرضه می‌شود اما اگرکه کاربران بخواهند با فرامین صوتی در خانه خود همه کارهایشان را انجام دهند این احتمال وجود دارد که مدل‌های جدید اسپیکرهای گوگل با قیمت گران‌تری عرضه شوند.

.

منبع: androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر