coinex
راهنمای خرید تکراتو

برترین برندهای جهان در سال 2017: سامسونگ برترین برند آسیا شد

برترین برندهای جهان در سال 2017: سامسونگ برترین برند آسیا شد
در تازه‌ترین رده‌بندی برترین برندهای جهان در سال 2017 که سازمان اینترابرند منتشر کرده است، سامسونگ موفق شده با پشت سر گذاشتن تویوتا به برترین برند آسیا تبدیل شود.

در لیست برترین برندهای جهان در سال 2017 یازده کمپانی آسیایی حضور دارند و کمپانی‌های کره جنوبی در این لیست موفق شدند جایگاه خود را در برابر رقبای ژاپنی ارتقا دهند.

بر اساس بررسی سازمان اینترابرند، سامسونگ در جایگاه ششم از برترین شرکت‌های جهان جای گرفته و نسبت به سال گذشته یک پله ارتقا جایگاه داشته است. با توجه به چالش‌های اخیری که این شرکت با آن مواجه بود؛ از جمله اتهام مالی که به مدیر ارشد این شرکت وارد شده است، رسیدن به این جایگاه دستاورد مهمی برای این شرکت محسوب می‌شود.

مدیر سازمان اینترابرند در مورد این غول کره‌ای گفت:

سامسونگ در 10 سال گذشته برای تقویت برند خود برنامه‌ریزی داشته است. به دلیل این استراتژی با وجود فشردگی رقابت میان برندهای برتر، سامسونگ موفق شده جایگاه برند خود را در برابر مشکلات حفظ کند.

رده‌بندی برترین برندهای جهان در سال 2017
رده‌بندی برترین برندهای جهان در سال 2017

چهار برند برتر اول این لیست به شرکت‌های آمریکایی تعلق دارد. اپل در رده‌ی اول قرار دارد و گوگل، کوکاکولا و آمازون به ترتیب جایگاه دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. سامسونگ اولین برند غیر آمریکایی این لیست است که در جایگاه ششم قرار دارد و به دنبال آن یکی دیگر از شرکت‌های قدرتمند آسیایی، یعنی تویوتا در رده‌ی هفتم جای گرفته است.

رتبه‌های هشتم تا دهم لیست برترین برندهای جهان در سال 2017 نیز به ترتیب به فیس‌بوک، مرسدس بنز و آی بی ام اختصاص یافته است.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر