;
coinex

بازی مخفی T-rex Easter Egg گوگل کروم، به عنوان یک اپ روی ویندوز فون قابل دسترس است

در سال 2014، گوگلEaster Egg  را به صورت مخفی روی مرورگر کروم خود قرار داد. این بازی به صورت مخفی در تنظیمات گوگل کروم قرار گرفته بود هنگامی که خطای شبکه‌ای در صفحات وب رخ می‌داد، خود را نمایان می‌کرد . شما در این بازی نقش یک تیرکس (دایناسوری دو پا و گوشت خوار) را بر عهده می‌گیرید و به دوندگی بی پایان خود ادامه می‌دهید. حالا این بازی توسط توسعه‌ دهندگان برای ویندوز فون به شکل یک برنامه در دسترس است.

در سال 2014، گوگل Easter Egg را به صورت مخفی روی مرورگر کروم خود قرار داد. این بازی به صورت مخفی در تنظیمات گوگل کروم قرار گرفته بود هنگامی که خطای شبکه‌ای در صفحات وب رخ می‌داد، خود را نمایان می‌کرد . شما در این بازی نقش یک تیرکس (دایناسوری دو پا و گوشت خوار) را بر عهده می‌گیرید و به دوندگی بی پایان خود ادامه می‌دهید. حالا این بازی توسط توسعه‌ دهندگان برای ویندوز فون به شکل یک برنامه در دسترس است.

این بازی Dino Run Dinosty نام دارد و به نوعی یادآورِ بازی ساده و معروف Flappy Bird است. Dino Run ویژگیِ گرافیک 8 بیتی کلاسیک را به اجرا درآورده و با فراهم کردن محیط سیاه و سفید خود کار را برای چشمانتان راحت می کند، این بازی همچنین از ویژگی سادگی و واسط خلاقانه بهره بسیار می برد.

در توضیحات بازی آمده است: “این بازی در مورد یک تیراناساروس رکسِ بانمکی است که می‌تواند بدود و بپرد. به طور جالبی، هدف او در زندگی جلوگیری از برخورد با کاکتوس هاست (موانعی که باید از روی آن ها بپرد) و اگر به این کاکتوس‌ها برخورد کند می میرد و یا لااقل باعث می شود که شما از اول بازی را شروع کنید.”

تمام کاری که باید انجام دهید یک بار تپ کردن برای پریدن بوده و یا دابل تپ کردن برای بلندتر پریدن است. حال ببینیم شما تا کجا می توانید پیش روید، می توانید امتیازات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و به رقابت با آن ها بنشینید.

این بازی Dino Run Dinosty نام دارد و به نوعی یادآورِ بازی ساده و معروف Flappy Bird است. Dino Run  ویژگیِ گرافیک 8 بیتی کلاسیک را به اجرا درآورده و با فراهم کردن محیط سیاه و سفید خود کار را برای چشمانتان راحت می کند، این بازی همچنین از ویژگی سادگی و واسط خلاقانه بهره بسیار می برد.

در توضیحات بازی آمده است: "این بازی در مورد یک تیراناساروس رکسِ بانمکی است که می‌تواند بدود و بپرد. به طور جالبی، هدف او در زندگی جلوگیری از برخورد با کاکتوس هاست (موانعی که باید از روی آن ها بپرد) و اگر به این کاکتوس‌ها برخورد کند می میرد و یا لااقل باعث می شود که شما از اول بازی را شروع کنید."

برنامه را می توانید از اینجا دانلود نمایید.

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    بله منم موافقم

    پاسخ

    این بازی را چرا در مرور گر کروم گذاشتن و مخفیانه

    پاسخ

    خب گوگل همیشه یه سری کارهای غافلگیر کننده ای برای عاشقان کامپیوتر و تکنولوژی یا گیک ها داره که با این کاراش نشون می ده که بهشون توجه ویژه ای می کنه، این بازی هم از همون حرکت های مخصوص گوگل بوده، حالا هم یه شرکت خلاق اومده و این بازی رو به عنوان یک اپ برای ویندوز فون نوشته

    پاسخ