;
coinex

لینکداین با قراردادی به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار lynda.com را به دست می آورد

لینکداین بیان کرد که lynda.com را در معامله ای به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار به دست خواهد آورد. lynda.com یک سایت آموزش الکترونیکی خصوصی است که به دلیل دوره ها و آموزش های آنلاینش روی موضوعاتی از محاسبات پایه گرفته تا برنامه نویسی, شهرت یافته است, توسط لینکداین و به ارزش ۱.۵ میلیون دلار به دست خواهد آمد که شامل ۵۲ درصد نقد و ۴۸ درصد سهام می شود.

لینکداین بیان کرد که lynda.com را در معامله ای به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار به دست خواهد آورد.

lynda.com یک سایت آموزش الکترونیکی خصوصی است که به دلیل دوره ها و آموزش های آنلاینش روی موضوعاتی از محاسبات پایه گرفته تا برنامه نویسی, شهرت یافته است, توسط لینکداین و به ارزش ۱.۵ میلیون دلار به دست خواهد آمد که شامل ۵۲ درصد نقد و ۴۸ درصد سهام می شود.

در چند سال اخیر, مدیر ارشد اجرایی (CEO) لینکداین, جف وینر (Jeff Weiner), تلاش کرده است که با معرفی ویژگی های جدیدی که می تواند به کاربران در سرعت بخشیدن به کسب و کارشان کمک کند, تعداد کاربران این شبکه اجتماعی تخصصی را افزایش دهد, و اقدام اخیر او نیز در راستای همین دیدگاهش است.

در یک مصاحبه با WIRED, وینر بیان کرد که برنامه دارد امر آموزش را با بدست آوردن lynda.com اجتماعی کند. او همچنین انتظار دارد که تولید کنندگان محتوای lynda.com در آینده قدر خواهند بود که ویدیوهایشان را در پروفایل لینکدین خود به نمایش درآورند.

انتظار می رود که این معامله تا آخر امسال بسته شده و اکثر کارمندان lynda.com فعلی در طول این فرایند به لینکداین بپیوندند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر