;
coinex

تبلت چووی Vi10 دو بوتی ویندوز و اندروید را در یک دستگاه ارائه می دهد

تولید کننده سخت افزاری چینی چووی (Chuwi) در این هفته از تبلت دو بوتی جدیدی  در غالب چووی Vi10 پرده برداری کرده و طراحی آن به گونه ای است که دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را در یک دستگاه برای کاربر مهیا می کند.

تولید کننده سخت افزاری چینی چووی (Chuwi) در این هفته از تبلت دو بوتی جدیدی در غالب تبلت چووی Vi10 پرده برداری کرده و طراحی آن به گونه ای است که دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را در یک دستگاه برای کاربر مهیا می کند.

تبلت چووی Vi10 همانطور که شاید انتظارش را دارید ابتدا در چین حدودا به قیمت 129 دلار یا 799 یوان در دسترس قرار خواهد گرفت که با کیبورد چرمی حدودا به قیمت 145 دلار یا 899 یوان خواهد بود.

تبلت جدید دو بوتی چووی Vi10 با سیستم عامل های ویندوز 8.1 و اندروید 4.4 گوگل بار گذاری شده است، اگرچه چووی در حال  کار بر روی نسخه اندروید 5 و انتشار آن در آینده ای نزدیک است.

تبلت چووی Vi10 با تراشه Intel Atom Z3736F Bay Trail که با 2 گیگابایت رم پشتیبانی می شود کار می کند و شامل حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایت برای سیستم عامل و داکیومنت ها است. چووی همچنین حاوی درگاه میکرو SD است که افزایش حافظه داخلی را حتی تا 128 گیگابایت فراهم می‌کند.

ویژگی‌های دیگر این تبلت دو بوتی شامل ورودی میکرو USB و خروجی HDMI و باتری 8000 میلی آمپری می باشد. در حال حاضر جزییات اینکه چووی چه موقع و یا اینکه آیا کلاً این تبلت عرضه‌ی جهانی می شود در دست نیست، اما به محض روشن شدن اطلاعات بیشتر ما شما را به روز نگه خواهیم داشت.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر