;
coinex

توسعه دهندگان می توانند برای دریافت یک HTC Vive رایگان عضو شوند

HTC Vive (ویوِ HTC) در ابتدا در کنگره جهانی موبالی (MWC) رونمایی شد، و سپس به سمت برنده شدن درShow award  پیش رفت، که واقعا یک موفقیت به حساب می آید. هم اکنون HTC و استیم (Steam) دروازه هایی برای توسعه دهندگانی که می خواهند دستانشان به یکی از ویوها برسد را باز کرده اند.

HTC Vive (ویوِ HTC) در ابتدا در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی شد، و سپس به سمت برنده شدن در Show award پیش رفت، که واقعا یک موفقیت به حساب می آید. هم اکنون HTC و استیم (Steam) دروازه هایی برای توسعه دهندگانی که می خواهند دستانشان به یکی از ویوها برسد را باز کرده اند.

تیم ها می توانند در وب سایت استیم عضو شوند و باید درباره آنچه که در حال کار روی آن هستند و همچنین چرا به یک ویو نیاز دارند توضیح دقیقی بدهند. قدرت هایی که در استیم هستند تعداد محدودی از واحدهای HTC Vive نسخه توسعه دهندگان را به داوطلبانی که فکر می کنند شایسته ی این افتخار هستند ارسال می کنند.

این تنها راه گرفتن نسخه توسعه دهندگان است: شما نمی توانید یک مشت دلار را جلوی صورت استیم تکان داده و آن ها را اغوا کنید. گویندگان میگویند که واحد های تجاری ویو برای خرید در سال بعدی در دسترس خواهند بود.

همه چیز درباره ی برنامه

به جذابیت یک هدست واقعیت مجازی است، شما واقعا از ویو خسته خواهید شد مگر اینکه بعضی از برنامه های بسیار عالی و متحیر کننده وجود داشته باشند که شما را مجذوب خود نمایند و به همین علت هم هست که HTC و استیم مشتاق به روند توسعه آن هستند.

بر اساس یک پست پست در وبلاگ استیم؛ “هدف ما حمایت کردن از بسیاری از سازنده های محتوای واقعیت مجازی است و به همین منظور، ما می خواهیم بسته های توسعه دهندگان را به طور پیوسته با واحدهای جدیدی که هر چند هفته بیرون می آیند، توزیع نماییم، با این وجود ممکن است منابع محدود باشند.”

بورد پیام های انجمن توسعه دهندگان قرار است برای هرکسی که می خواهد در آنها عضو شود، قابل مشاهده باشد، بنابراین توسعه دهندگان می توانند با آخرین اخبار و نوآوری ها حتی اگر آنها برای گرفتن یک HTC Vive رایگان برای خودشان انتخاب نشده باشند، دنبال کنند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    مطلبتون خیلی قشنگه.ممنون از مطلبتون

    پاسخ

    خوب بود.کار با این چگونه است؟

    پاسخ