;
coinex

اپل واچ ادیشن 10000 دلاری بر روی دستهایتان (عکس)

بعد از اعلام این خبر، شرکت یک پیش نمایش منحصر به فرد تجربی از امتحان کردنِ تمامی مدل های اپل واچ ارائه داد و برای اپل واچ ادیشن نیز برنامه مخصوص جداگانه ای در نظر گرفته شده بود.

وقتی اپل، اپل واچ ادیشن منحصر به فرد خود که با طلای 18 عیار کار شده بود را رونمایی کرد، شرکت در دنیای رسانه های اجتماعی مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت. بعد از اعلام این خبر، شرکت یک پیش نمایش منحصر به فرد تجربی از امتحان کردنِ تمامی مدل های اپل واچ ارائه داد و برای اپل واچ ادیشن نیز برنامه مخصوص جداگانه ای در نظر گرفته شده بود.

اپل واچ ادیشن تنها در اپل استورهای منتخب محدود و در کشورهای منتخبی در دسترس است و اپل واچ ادیشن در این گزارش نیز از اپل استور واقع در خیابان Regent لندن گرفته شده است.

اپل واچ در نسخه های متعددی عرضه شده است: در سطح اولیه، اپل واچ اسپورت قرار دارد، مدل گران ترِ اپل واچ که از فولاد ضد زنگ (stainless steel) ساخته شده و مدل اعلای اپل واچ ادیشن که هم با طلای زرد و هم با طلای رز (Rose Gold) در دسترس می باشد. این مدل ها در اندازه های 38 و 42 میلی متری و همچنین با طول بند ساعت متفاوت، در دسترس هستند.

قیمتِ این مدل ها متفاوت بوده اما اپل واچ اسپورت از 349 دلار شروع می شود، اپل واچ در محدوده قیمتی 549 دلار تا 1099 دلار قرار دارد و اپل واچ ادیشن نیز از 10000 دلار شروع می شود و تا 17000 دلار نیز افزایش خواهد یافت.

امتحان کردن به صورت VIP

اپل واچ در نسخه های متعددی عرضه شده است: در سطح اولیه، اپل واچ اسپورت قرار دارد، مدل گران ترِ اپل واچ که از فولاد ضد زنگ (stainless steel) ساخته شده و مدل اعلای اپل واچ ادیشن که هم با طلای زرد و هم با طلای رز (Rose Gold) در دسترس می باشد.

امتحان کردنِ مدل های اپل واچ اسپورت و اپل واچ در طبقه همکف اپل استور قرار دارد اما امتحان کردنِ مدلِ اپل واچ ادیشن اعلا نیازمندِ تغییر مکان دادن است. وقتی که تصمیم گرفتم که اپل واچ ادیشن را امتحان کنم، به آرامی از پله ها بالا رفتم و به یک فضایِ محافظت شده مخصوص جداگانه رسیدم که این مکان برای کسانی است که می خواهند اپل واچ ادیشن را امتحان کنند.

این قسمت توسط دو نگهبان امنیتی مخصوص مغازه، حفاظت می شد و در ابتدا نیز متخصص اپل مدل های مختلف را در یک آیپد، قبل از اینکه از من سوالی بپرسد که کدام مدل را می خواهم، نشان داد. من در ابتدا مدل 42 میلی متریِ طلای رز 18 عیار با بندِ ساعتِ سفید اسپورت را انتخاب کردم و متخصص اپل نیز درخواست داد تا این ساعت را به منطقه آزمایشی (demo area) بیاورند.

وقتی این ساعت رسید، در جعبه ای مشابه با وقتی که می خواهند آن را برای جایی ارسال کنند قرار داشت و یکی از کارکنان به همراه یک نگهبان امنیتی دیگر، ساعت را از پله ها بالا آورد.

وقتی این ساعت رسید، در جعبه ای مشابه با وقتی که می خواهند آن را برای جایی ارسال کنند قرار داشت و یکی از کارکنان به همراه یک نگهبان امنیتی دیگر، ساعت را از پله ها بالا آورد. در هنگامی که من در محیط VIP برای امتحان کردن ساعت بودم، همیشه دو نفر از کارکنان آنجا حضور داشتند (از جمله یک فرد متشخص که تجربه امتحان کردن ساعت را برای من انجام می داد).

بعد از آن وقتی که من تقاضای یک ساعت دیگر را کردم، کارکنان باید تقاضای جایگزینی می دادند و قبل از این جایگزینی، اپل واچ ادیشن قبلی باید برگردانده می شد. این روشِ “یک ساعت در هر تجربه” به این دلیل طراحی شده بود که هیچ نگرانی و مشکل امنیتی ای به دلیل وجود چند اپل واچ در منطقه آزمایشی وجود نداشته باشد.

حالا به بررسی ساعت ها می پردازیم:

اپل واچ ادیشن با طلای 18 عیار

در هنگامی که من در محیط VIP برای امتحان کردن ساعت بودم، همیشه دو نفر از کارکنان آنجا حضور داشتند (از جمله یک فرد متشخص که تجربه امتحان کردن ساعت را برای من انجام می داد).

اپل واچ ادیشن با طلای 18 عیار در دو رنگ موجود می باشد: طلای زرد و طلای رز (به طلای قرمز نیز شهرت دارد). در مجموع نیز 8 حالت مختلف برای این مدل در دسترس است که از 10000 هزار دلار برای حالت 38 میلی متری با بدنه طلاکاری شده 18 عیار با بندِ اسپورت قیمت گذاری شده و تا 17000 دلار برای صفحه 38 میلی متری با بدنه طلاکاری شده با طلای رز 18 عیار ادامه دارد.

اولین چیز در هنگامی که اپل واچ ادیشن را برایم آوردند متوجه شدم، جعبه آن بود. ورژن های با طلای رز با یک جعبه شارژی چرمی با رنگ صورتی روشن آورده شد و ورژن طلای زرد آن نیز با یک جعبه شارژی چرمی با رنگ آبی تیره آمد. این جعبه به عنوان یک ایستگاه شارژ با یک پورتِ مربوط به برق که در پشت آن تعبیه شده عمل شارژ کردن را توسط شارژ القایی انجام می دهد.

این جعبه به عنوان یک ایستگاه شارژ با یک پورتِ مربوط به برق که در پشت آن تعبیه شده عمل شارژ کردن را توسط شارژ القایی انجام می دهد.

هر دو ورژن طلای زرد و طلای رز از ویژگیِ 75 درصد طلای 18 عیار بهره مند، و 25 درصد دیگر، از ترکیبِ فلزات ساخته شده تا ثبات و دوام بیشتری را فراهم نماید. از جلو، صفحه نمایش کریستالی از جنس یاقوت کبود فوق العاده عالی است و به عنوان کسی که 18 ماه است که از ساعت های هوشمند استفاده می کند به جرات می توانم بگویم که صفحه نمایش آن یکی از بهترین ها در گجت های پوشیدنی است.

در هر دو رنگ، اپل واچ ادیشن با یک نشانه در دو قسمت از ساعت می آید، هم پشت ساعت و هم گیره آن. تاج (همان پیچ کنار ساعت) و قابِ دور ساعت و پشت آن نیز از طلا کار شده است، همچنین رنگ تاج نیز به رنگِ بندِ ساعتی که خریداری کرده اید بستگی دارد؛ اگر بند چرمی مشکی رنگ را انتخاب کنید، رنگ آن مشکی و اگر هم بند چرمی سفید رنگ را انتخاب کنید، رنگ آن سفید خواهد بود.

اپل واچ – آیا تحت تاثیر قرار می گیرم؟

در هر دو رنگ، اپل واچ ادیشن با یک نشانه در دو قسمت از ساعت می آید، هم پشت ساعت و هم گیره آن. تاج (همان پیچ کنار ساعت) و قابِ دور ساعت و پشت آن نیز از طلا کار شده است، همچنین رنگ تاج نیز به رنگِ بندِ ساعتی که خریداری کرده اید بستگی دارد

مانند اکثر مردم، من هم منتقد اپل به خاطر قیمت بالای اپل واچ ادیشن بودم اما یک زیبایی و استایل خاصی دارد که تاثیری ماندگار از خود بر جای می گذارد. برای من به شخصه، اپل واچ ادیشن با طلای زرد نسبت به طلای رز بیشتر به چشمانم خوشایند است اما این یک نظر بسیار شخصی است و هر کس نظر خودش را نسبت به اینکه کدام یک از این ها بهتر است خواهد داشت.

اگر من 10000 دلار و بیشتر داشتم که یک ساعت هوشمند بخرم، احتمالا اپل واچ ادیشن را می خریدم و آن هم به این دلیل که بسیار نادر و کمیاب است. یک یا دو ماه دیگر، احتمال این می رود که افراد کمی را ببینید که اپل واچ خریده اند، اما این که کسی را در خیابان ببینید که اپل واچ ادیشن به دستش دارد احتمالِ نادری است.

وقتی اپل، اپل واچ ادیشن منحصر به فرد خود که با طلای 18 عیار کار شده بود را رونمایی کرد، شرکت در دنیای رسانه های اجتماعی مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت.

در مجموع می توان گفت که اپل واچ ادیشن یک شی بسیار زیبا است و حتی اگر شما هیچ برنامه ای برای خرید ساعتی که 10000 دلار و حتی بیشتر قیمتِ آن است و نگه داری باتری آن 18 ساعت می باشد را ندارید، این ساعت یک تاثیر ماندگاری را بر روی شما خواهد گذاشت.

این شما و این هم گالری عکس های اپل واچ ادیشن.

گالری: امتحان کردن اپل واچ ادیشن

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی خوب بود .اپل واچ تماس از طریق گوشی های دیگر را چگونه میتواند پاسخ دهد؟

    پاسخ