;
coinex

چرا نمی توان برنامه های Win32 را از منوی استارت در ویندوز 10 نسخه 10061 باز کرد؟

به محض این که پیش نمایش فنی ویندوز 10 ساخت 10061 برای اولین بار تست کردم، متوجه یک مشکل جزئی شدم. هنگامی که سعی در باز کردن برنامه های کاربردی ویندوز (Win32) مانند مایکروسافت آفیس، که استفاده زیادی از آن می شود را داشتم، به سادگی باز نمی شد. در یکی دو بار اول فکر کردم که مشکل از کامپیوترم است یا چیزی را فراموش کرده ام، بنابراین سعی کردم برنامه های دیگری از Win32 را باز کنم اما فایده ای نداشت.

به محض این که پیش نمایش فنی ویندوز 10 نسخه 10061 برای اولین بار تست کردم، متوجه یک مشکل جزئی شدم. هنگامی که سعی در باز کردن برنامه های کاربردی ویندوز (Win32) مانند مایکروسافت آفیس، که استفاده زیادی از آن می شود را داشتم، به سادگی باز نمی شد. در یکی دو بار اول فکر کردم که مشکل از کامپیوترم است یا چیزی را فراموش کرده ام، بنابراین سعی کردم برنامه های دیگری از Win32 را باز کنم اما فایده ای نداشت.

بنابراین برنامه های جدیدتری که با ویندوز 10 آمده اند را امتحان کردم، مانند ایمیل و تقویم که آنها بدون مشکل باز شدند. بنابراین من از خود می پرسیدم که چه اتفاقی در حال وقوع است تا هنگامی که یک نوشتار درباره ویندوز 10 نسخه 10061 از Gabe Aul را مطالعه کردم. Aul ویژگی های و پیشرفت های جدید را لیست کرده بود و در نهایت من به بخشی رسیدم که فهمیدم آن ها از مشکلات و باگ های آن با خبر هستند و من بالکل راهی که در پیش گرفته بودم را متوقف کردم. Aul اظهار داشت:

“ما می دانیم این کمی ناراحت کننده خواهد بود اما یک باگ در این نسخه وجود دارد اینکه برنامه های Win32 (دسکتاپ) از منوی استارت راه اندازی نمی شوند. استفاده از جستجو برای پیدا کردن و راه اندازی این برنامه ها و پین کردن آنها به نوار وظیفه (taskbar) به منظور دسترسی سریع به آن ها، چاره کار می باشد.”

گفتن این جمله، که عدم توانایی برای راه اندازی برنامه های Win32 از منوی شروع “کمی ناراحت کننده است” کتمان حقیقت می باشد. من از برنامه های کاربردی  Win32 بسیاری استفاده کرده ام (همه آنها روزانه نبودند)، بنابراین نمی توانم تصور کنم که همه آن هایی که استفاده می کنم را به نوار وظیفه پین کنم. من فکر نمی کنم روی نوار وظیفه جای کافی برای این کار وجود داشته باشد و یا اینکه یک زمان سخت و کافی ای داشته باشم که برنامه های کاربردی Win32 را تنها از روی آیکونشان پیدا کنم. خیلی خوب می شد که بدون هیچ مشکلی فقط منوی استارت را باز کرده و برنامه را اجرا کنم.

بنابراین، به نظر می رسد در حال حاضر من مجبور خواهم بود تا نسخه بعدی و یا تا زمانی که آپدیت بعدی منتشر شود صبر کنم تا این مشکلات برطرف گردند. این فقط “ناراحت کننده” نیست بلکه بسیار آزار دهنده و عذاب آور است. در حال حاضر، مانند دیگران باید با آن کنار بیایم و باید به یاد داشته باشم که من فقط از یک نسخه پیش نمایش و آزمایشی استفاده می کنم . بنابراین در حال حاضر، حداقل من با این دانسته آشفتگی ام را کنترل می کنم.

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر