;
coinex

پیش نمایش رایگان آفیس ۲۰۱۶ برای عموم در دسترس است

اگر شما می خواهید آفیس را قبل از اینکه بخرید امتحان نمایید، هم اکنون شانس این را پیدا کرده اید. آفیس ۲۰۱۶ از ماه فوریه به دلیل پیش نمایش فنی مصرفی، برای عموم در دسترس نبوده است، اما به تازگی مایکروسافت بالاخره نسخه پیش نمایش عمومی ای را از بسته بهره وری (productivity suite) خود، منتشر کرده است.

اگر شما می خواهید آفیس را قبل از اینکه بخرید امتحان نمایید، هم اکنون شانس این را پیدا کرده اید.

آفیس ۲۰۱۶ از ماه فوریه به دلیل پیش نمایش فنی مصرفی، برای عموم در دسترس نبوده است، اما به تازگی مایکروسافت بالاخره نسخه پیش نمایش عمومی ای را از این بسته مفید خود، منتشر کرده است. نسخه جدید این بسته سودمند مایکروسافت برای دانلود به صورت رایگان و برای هرکسی که از سایت پیش نمایش آفیس ۲۰۱۶ دیدن می کند در دسترس می باشد.

برخلاف پیش نمایش های فنی قبلی، شما مجبور نیستید که یک توافقنامه عدم افشاسازی طولانی و پیچیده را امضا کنید تا بتوانید از نرم افزار استفاده نمایید.

ساخته شده برای ابر (cloud)

بسته آفیس ۲۰۱۶ نسخه های جدید و رنگی تری را برای مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و Outlook آورده است. علاوه بر ظاهر جدید، این برنامه ها از زمین به آسمان بلند شده تا با سرویس داده ای ابری مایکروسافت، وان درایو (OneDrive)، کار کنند.

علاوه بر این، این برنامه های هوشمند هنگامی که کاربر با آن ها کار می کند، از کاربران بیش از پیش یاد خواهند گرفت تا از قبل نیز مفیدتر گردند. به طور مثال Outlook یک ویژگی جدید با نام کلاتر (clutter) داشته و از یادگیری ماشین (machine learning) استفاده می کند تا الگوهای ایمیل هایتان را آنالیز کرده و ایمیل های غیر مهم و اسپم شما را در یک فولدر جداگانه قرار دهد.

مایکروسافت همچنین ابزار جستجوی “Tell Me” را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می دهد که دستورات ورد، پاورپوینت و اکسل را به سرعت پیدا کنند. در آخر نیز کاربران می توانند از ویژگی بینش (Insights) قدرت گرفته از بینگ انتظار داشته باشند تا در پیدا کردن اطلاعات از وب، بدون اینکه مجبور باشند فایل را ترک کرده و یا به مرورگر وب سوئیچ کنند، کمک نماید.

همچنین بر اساس The Verge، آفیس ۲۰۱۶ با خود، همکاری برای نوشتنِ اسنادِ ورد به صورت بلادرنگ را خواهد آورد، بدین معنی که می توان روی یک سند ورد چندین نفر مشغول ویرایش باشند. این قابلیت در ابتدا برای ورد آمده و سپس به پاورپوینت و اکسل خواهد رسید.

کاربران توانایی همکاری در یک سند ورد بر روی وب را دارا بوده اما به زودی این امکان برای آن ها به برنامه آفیس ۲۰۱۶ دسکتاپ نیز خواهد رسید.

.

منبع: The Verge ,techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر