;
coinex

سود و فروش های نا امیدکننده پروژه های لینکداین، سقوط سهام لینکداین

اگرچه نتایج فصل اول امسال انتظارات را شکست داد اما این شرکت از یک فصل جاری ضعیف تر هشدار می دهد. سایت های شبکه ای برای حرفه ای ها ممکن است سرمایه گذاری سریعتری نسبت به فروش در آن به دست آورد.  سرمایه گذاری مدیر عامل شرکت لینکداین، جف وینر (Jeff Weiner) برای ورود به بازارهای جدید و پیدا کردن خطوط کسب و کار جدید ممکن نیست به سرعتی که انتظار دارد نتیجه دهد.

اگرچه نتایج فصل اول امسال انتظارات را شکست داد اما این شرکت از یک فصل جاریِ ضعیف تر هشدار می دهد. سایت های شبکه ای برای حرفه ای ها ممکن است سرمایه گذاری سریعتری نسبت به فروش در آن به دست آورد.

سرمایه گذاری مدیر عامل شرکت لینکداین، جف وینر (Jeff Weiner) برای ورود به بازارهای جدید و پیدا کردن خطوط کسب و کار جدید ممکن نیست به سرعتی که انتظار دارد نتیجه دهد.

این شرکت در روز پنج شنبه گفت که در فصل دوم امسال انتظار دارد درآمد و سود، که به خوبی زیر نظر برآوردهای تحلیلگران است، پایین بیاید. این شرکت با بیش از 350 میلیون عضو، پیش بینی فروشش بین 670 تا 675 میلیون دلار است. تحلیلگران 715.5 میلیون دلار برآورد کرده اند.

سود منهای برخی از هزینه ها انتظار می رود 28 سنت شود، برآوردهای تحلیلگران از 75 سنتِ از دست رفته برای هر سهم خبر می دهد.

سهام لینکداین به اندازه 27 درصد بعد از ساعت ها معامله سقوط کرد.

وینر، لینکداین را فراتر از تمرکز اصلی خود که استخدام برای کار است، سوق می دهد. لینکداین بر روی بازار های جدید از جمله چین، و اضافه کردن خطوط کسب و کار جدید مانند ابزارهایی برای تبلیغات و بازاریابی در حال گسترش است. این شرکت در اوایل این ماه گفت که برای خرید Lynda.com، یک سایت آموزش آنلاین برای اعضای خود، برای 1.5 میلیارد دلار به توافق رسیده است.

این مالکیت، که انتظار می رود در فصل جاری تا نهایی شدن پیش رود، تا کنون بزرگترین خریدِ لینکداین خواهد بود.

برای فصل اول درآمد 638 میلیون دلار گزارش شد، که برآوردهای تحلیلگران با 636.5 میلیون دلار را شکست. این ضرر برای فصل اول به ازای یک سهم 34 سنت بود که در مقایسه با ضرر 11 سنتی با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته بود. سودی که برخی از هزینه ها مانند جبران بر مبنای سهام را مستثنی می کند، 57 سنت برای هر سهم بود که تحلیلگران 56 سنت انتظار داشته اند.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    لینکداین ؟! لینکدین

    پاسخ

    با تشکر از توجه ویژه شما، دوست عزیز Linkedin از دو بخش Linked و in تشکیل شده (یعنی در زبان انگلیسی لغتی به این نام وجود نداره) و اگر به “دیکشنری آکسفورد” هم رجوع بفرمایید متوجه عرض بنده می شید. تلفظ این لغت هم به همین صورت هستش (lɪŋkdɪn، لینکد این) و در “google translate” نیز به همین نحو نوشته شده است.
    باز هم از توجه شما واقعا سپاسگذارم و ما هم سعی می کنیم که همواره صحیح ترین حالت کلمات را بیان کنیم

    پاسخ