;
coinex

نسخه 10114 ویندوز 10: هاب اینسایدر تجدید نظرشده است

اواخر دیروز، نسخه جدیدی از ویندوز 10، 10114، راه خود را از دیوارهای ردموند خارج کرد و در این نسخه ساخته شده، هاب اینسایدر تجدید نظر شده است.

اواخر دیروز، نسخه جدیدی از ویندوز 10، 10114، راه خود را از دیوارهای ردموند خارج کرد و در این نسخه ساخته شده، هاب اینسایدر تجدید نظر شده است. با منوی همبرگر جدید و یک طرح مدرن حاضر شده، در حال حاضر این برنامه با دیگر برنامه های مدرن که با این سیستم عامل آمده است مطابقت دارد.

طرح آن ها و به روز رسانی های سازمانی بزرگترین تغییرات هستند و بخش “quests” را در مقابل و مرکز قرار می دهد. اگر شما با این ها آشنا نیستید، آنها تسک های ساده ای هستند که برای کامل کردنشان به شما در شناخت سیستم عامل کمک می کنند. اگر چه، آنها در واقع به سیستم عامل گره نخورده اند و بر اساس سیستم افتخار برای تکمیل هدف هستند.

با منوی همبرگر جدید و یک طرح مدرن حاضر شده، در حال حاضر این برنامه با دیگر برنامه های مدرن که با این سیستم عامل آمده است مطابقت دارد.

در گوشه سمت راست بالای برنامه گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن محتوا است، هر چند به نظر نمی رسد به درستی کار نکند و به هر حال ما هنوز دقیقا مطمئن نیستیم که شما برای به اشتراک گذاشتن از طریق این برنامه چه می خواهید.

برای کسانی از شما که مایل به دیدن آمار خود هستید، صفحه نمایش در این نسخه به روز شده است و باعث می شود بازخورد، فعالیت،quest ها و دستاوردهای به پایان رسیده خود را بسیار آسان تر مشاهده نمایید.

نگاهی به گالری زیر بندازید تا همه ی اصلاحات دیگر که به زودی به نسخه اینسایدر می آید را ببینید و یا اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتری از نسخه 10114 به دست آورید، “منوی استارت ویندوز 10 نسخه 10114 بازسازی می شود” را مطالعه فرمایید.

.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر