;
coinex

منوی استارت ویندوز 10 نسخه 10114 ، بازسازی می شود

یک هفته دیگر گذشت در حالی که مایکروسافت نسخه جدید ویندوز 10 را برای اینسایدر منتشر نکرده است، من (نویسنده neowin) توانستنم به نسخه منتشر نشده آن، نسخه 10114، دسترسی پیدا کنم. این نسخه، که من اعتقاد ندارم که برای اینسایدر فرستاده شده باشد، (البته می تواند اشتباه باشد) چندین به روز رسانی واسط کاربری (UI) مختلف از جمله تغییرات در منوی استارت دارد.

یک هفته دیگر گذشت در حالی که مایکروسافت نسخه جدید ویندوز 10 را برای اینسایدر منتشر نکرده است، من (نویسنده neowin) توانستنم به نسخه منتشر نشده آن، ویندوز 10 نسخه 10114 ، دسترسی پیدا کنم. این نسخه، که من اعتقاد ندارم که برای اینسایدر فرستاده شده باشد، (البته می تواند اشتباه باشد) چندین به روز رسانی واسط کاربری (UI) مختلف از جمله تغییرات در منوی استارت دارد.

منوی استارتِ به روز شده با چیزی که در کنفرانس بیلد و ignite نمایش داده شد مطابقت دارد و دکمه های فایل اکسپلورر، تنظیمات، و پاور به جای بالا به پایین پانل نقل مکان کرده اند. دکمه سمت راست بالا برای اینکه منوی استارت تمام صفحه شود حذف شده است. برای کسانی از شما که هنوز می خواهید که منوی Start روی صفحه نمایش کامل باشد، این گزینه در تنظیمات پانل قرار دارد.

همچنین با عمیق شدن در صفحه تنظیمات، می توانید لینک هایی را که درگوشه سمت چپ پایین منوی استارت نشان داده می شوند همراه با خاموش کردن “پیشنهاد برنامه” (تبلیغات) انتخاب کنید.

هنگامی که شما حالت تمام صفحه را فعال می کنید، می توانید ببینید که تایل ها (tiles) کمی بزرگتر می شوند و لیست برنامه به نظر کمی بیشتر شبیه به آنچه در ویندوز 8 استفاده شد می باشد.

برنامه اینسایدر در این نسخه تجدید نظر شده است و به نظر من خیلی بهتر از نسخه قبلی به نظر می رسد، همراه با جزئیات بیشتر در پروفایل شما و اطلاعات اضافی درباره آخرین نسخه هایی که منتشر شده اند.

پانل های آبی مورد استفاده در نصب که ما در آخرین نسخه آن را دیدیم هنوز در این نسخه نیز وجود دارد که بدین معنی است که به احتمال زیاد در نسخه بعدی / RTM می آید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر