;
coinex

HTC One M8 ویندوزی اولین گوشی غیر لومیا برای گرفتن پیش نمایش ویندوز 10 است

مایکروسافت امروز آخرین پیش نمایش خود را از ویندوز 10 موبایل منتشر کرد، که شامل طیف گسترده ای از ویژگی های جدید و بهبودها در طول سیستم عامل است (همراه با مسائل مختلف شناخته شده و اشکالات). همچنان که مایکروسافت به تازگی وعده داده است، پیش نمایش اخیر برای اولین بار از لومیا 930/آیکون و لومیا 640 XL پشتیبانی می کند که از نسخه گذشته به دلیل UI مسائل مقیاس پذیری روی صفحه نمایش آن ها، محروم شده بودند. لومیا 640 کوچکتر نیز شامل این پیش نمایش می شود، پس از آن که به طور موقت از برنامه ویندوز اینسایدر، به دلیل مسائلی که به نصب و راه اندازی ویندوز فون 8.1 آپدیت 2 بر می گردد، حذف شد.

مایکروسافت امروز آخرین پیش نمایش خود را از ویندوز 10 موبایل منتشر کرد، که شامل طیف گسترده ای از ویژگی های جدید و بهبودها در طول سیستم عامل است (همراه با مسائل مختلف شناخته شده و اشکالات).

همچنان که مایکروسافت به تازگی وعده داده است، پیش نمایش اخیر برای اولین بار از لومیا 930/آیکون و لومیا 640 XL پشتیبانی می کند که از نسخه گذشته به دلیل UI مسائل مقیاس پذیری روی صفحه نمایش آن ها، محروم شده بودند. لومیا 640 کوچکتر نیز شامل این پیش نمایش می شود، پس از آن که به طور موقت از برنامه ویندوز اینسایدر، به دلیل مسائلی که به نصب و راه اندازی ویندوز فون 8.1 آپدیت 2 بر می گردد، حذف شد.

اما امروز یک “اولین” مهم دیگر نیز نشان داده شد، برای اولین بار نسخه 10080 از یک تلفن غیر لومیا ویندوز فون پشتیبانی می کند HTC One M8 ویندوزی . با این حال، همه One M8 های ویندوزی قادر به اجرای این نسخه جدید نخواهندبود، همانطور که مایکروسافت توضیح می دهد:

“لطفا توجه داشته باشید که اگر شما در Verizon هستید و (HTC One (M8 شما برای ویندوز نسخه 8.10.15143.154 است، نسخه امروز هنوز برای شما ارائه نشده است. ما هنوز در حال کار برای ارائه ارتقاء به ویندوز 10 برای این دستگاه خاص هستیم.”

در همین حال، Verizon به تازگی شروع به راه اندازی ویندوز 8.1 آپدیت 2 برای One M8 کرده است، بنابراین حداقل آن صاحبان چیزی را برای نگه داشتن خواهند داشت مادامی که برای پشتیبانی پیش نمایش ویندوز 10 صبر کنند.

 

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر