;
coinex

آمار فروش سامسونگ گلکسی S6 از مرز 10 میلیون گذشت

سامسونگ برای گوشی های هوشمند جدید گلکسی S6 و S6 اج خود هیچ فروش رسمی اعلان نکرده است، هر چند با توجه به گزارش های اخیر، آمار فروش گوشی در حال حاضر بیش از 10 میلیون شده است.

سامسونگ برای گوشی های هوشمند جدید گلکسی S6 و S6 اج خود هیچ فروش رسمی اعلان نکرده است، هر چند با توجه به گزارش های اخیر، آمار فروش سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج در حال حاضر بیش از 10 میلیون شده است.

خبرهایی از یکی از مدیران ناشناخته سامسونگ می آید که گفته است که محموله های گلکسی S6 و S6 اج در حال حاضر بیش از 10 میلیون واحد هستند.

یک مقام عالی رتبه سامسونگ گفته است :”آمار فروش سامسونگ گلکسی S6 در حال حاضر از 10 میلیون پیشی گرفته است”. این شرکت اولین باراست که رقم فروش آخرین پرچمدارانش را تایید می کند.

سامسونگ تقاضای بالایی برای آخرین گوشی های هوشمند خود از زمان راه اندازی آنها دیده است و هر دو گوشی به نظر می رسد، محبوب تر از آخرین مدل سال پیش، گلکسی S5 باشند.

سامسونگ روی طراحی گوشی جدید خود متمرکز است و همچنین از مواد فوق العاده ای استفاده کرده است که به نظر می رسد هزینه بالایی برای شرکت رقم زده است.

به محض این که ما تائیدیه ای از سامسونگ مبنی بر اینکه دقیقا چه تعداد واحد از گوشی های جدید S6 و S6 اج خود را فروخته اند دریافت کنیم، به شما دوستان اطلاع خواهیم داد.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    از چه موقعی فروش s6 از 10میلیون گذشت؟

    پاسخ

    از 10 آوریل که عرضه رسمی شروع شده تا همین چندین روز پیش، یعنی کمی بیشتر از یک ماه این به این رقم فروش رسیدن

    پاسخ