;
coinex

فایرفاکس سابقه وبگردی یک کاربر را برای پیشنهاد وب سایت های تبلیغاتی اسکن می کند

در جهان کنکونی اینترنت که در همه جای آن تبلیغات دیده می شود، موزیلا در حال راه اندازی یک پلت فرم جدید برای تبلیغ کنندگان به نام "Suggested Tiles" است. این پلت فرم در مرورگر محبوب این شرکت، فایرفاکس استفاده خواهد شد. موزیلا سابقه مرور و عادات شما را در حالی که از مرورگر استفاده می کنید را تجزیه و تحلیل می کند، و سپس سایت های تبلیغ، که در "برگه جدید" صفحه فایرفاکس ظاهر خواهد شد را نشان می دهد.

در جهان کنونی اینترنت که در همه جای آن تبلیغات دیده می شود، موزیلا در حال راه اندازی یک پلت فرم جدید برای تبلیغ کنندگان به نام “Suggested Tiles” است. این پلت فرم در مرورگر محبوب این شرکت، فایرفاکس استفاده خواهد شد. موزیلا سابقه مرور و عادات شما را در حالی که از مرورگر استفاده می کنید را تجزیه و تحلیل می کند، و سپس سایت های تبلیغ، که در “برگه جدید” صفحه فایرفاکس ظاهر خواهد شد را نشان می دهد.

جدیدترین پست وبلاگ موزیلا به ایده جمع آوری اطلاعات کاربر در ارتباط با این ویژگی جدید نیز اشاره کرده است. پست وبلاگ به صورت زیر آمده است:

“بسیاری از مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از چگونگی اطلاعات جمع آوری شده و به اشتراک گذاشته شده خود در اکوسیستم تبلیغات بدون شفافیت و رضایت خسته اند – و انتخاب پیچیده و یا سیاست حفظ حریم خصوصی غیر قابل خوانده شدن، این قضیه را تشدید می کند. حتی بسیاری از کاربران تبلیغات را به کل مسدود می کنند. این وضعیت برای کاربران، برای تبلیغ کنندگان و برای وب بد است.”

اگر یک کاربر مایل نباشد وب سایت های تبلیغاتی پیشنهاد شده را ببیند، این ویژگی را می توان از طریق تنظیمات فایرفاکس خاموش کرد. با این حال، در صورتی که کاربر ویژگی را انتخاب کرد، اینفوگرافیک مربوط به پست وبلاگ می گوید که اطلاعات شخصی به تبلیغ کننده ها ارائه نشود، اما داده های کلاستر شده ناشناس به آنها داده خواهد شد. موزیلا تایید نهایی را بر روی وب سایت نشان می دهد که بر روی “برگه جدید”ظاهر خواهد شد.

این پست هچنین اشاره می کند که این ویژگی جدید اطلاعات شخصی را به اشتراک نمی گذارد. موزیلا تصریح می کند که “Suggested Tiles” توسط کاربر کنترل می شود، و فقط به یک سری از مخاطبان به دام افتاده هدایت نمی شود، و مهمتر از آن، به حریم شخصی کاربران احترام می گذارد.

تقریبا دو سال پیش، توییتر برنامه ی مشابه ای را منتشر کرد، که در آن تبلیغات مرتبط به منافع کاربر نمایش داده می شود. این شرکت همچنین به مردم اجازه انتخاب کردن این ویژگی، را اگر مایل به انجام این کار بودند می دهد.

این ویژگی جدید به زودی توسط موزیلا به عنوان یک نسخه بتا راه اندازی و پس از آن در طول تابستان باقی می ماند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر