;
coinex

اشتراک گذاری آدرس ها توسط صدا با گوگل تن

به اشتراک گذاری آدرس یک صفحه اینترنتی برای یک دوست به آسانی کپی پیست کردن لینکی در داخل ایمیل، پیام فوری (IM) یا پیام کوتاه و فشار آوردن دکمه ارسال است، اگر دوست شما در کنار شما نشسته باشد این کار حتی با گوگل تن (Google Tone) راحت تر نیز می شود.این افزونه آزمایشی کروم به شما این امکان را می دهد که با پخش صدا به کامپیوترهای نزدیکتان یک لینک را به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاری آدرس یک صفحه اینترنتی برای یک دوست به آسانی کپی پیست کردن لینکی در داخل ایمیل، پیام فوری (IM) یا پیام کوتاه و فشار آوردن دکمه ارسال است، اگر دوست شما در کنار شما نشسته باشد این کار حتی با گوگل تن (Google Tone) راحت تر نیز می شود.

گوگل تن یک افزونه جدید کروم است که به شما اجازه می دهد یک لینک برای هرکسی که نزدیک محل صدا قرار دارد را تنها با یک کلیک به اشتراک بگذارید. گوگل تن، دکمه ای است که در سمت راست نوار آدرس کروم قرار دارد. وقتی که شما روی این دکمه کلیک می کنید، این افزونه یک صوت دلنشین تولید می کند تا یک لینک که شما در همان لحظه در کروم باز کرده اید و به کسانی که در آن نزدیکی هستند و همچنین برنامه گوگل تن را نصب کرده اند به اشتراک بگذارید. آنها یک اعلان با نام پروفایل گوگل و تصویر شما همراه با لینکتان دریافت خواهند کرد. با کلیک بر روی این اعلان پس از آن در کروم یک تب جدید باز می شود.

شما برای استفاده از گوگل تن باید به حساب گوگل خود وارد شوید و وقتی که این افزونه را روشن می کنید، میکروفون شما روشن خواهد شد. در تلفن های همراه هیچ نسخه ای از گوگل تن وجود ندارد. شما برای استفاده از آن نیاز به نسخه دسکتاپ کروم دارید.

من گوگل تن را بین مدل یک مک بوک پرو و یک تبلت ویندوزی امتحان کردم و در حالی که من به راحتی توانستم لینک هایی را بین این دو دستگاه به اشتراک بگذارم، شانس بهتری برای فرستادن لینک ها از تبلت به مک بوک داشتم. مک بوک همیشه این صوت را می شنود، در حالی که تبلت بعد از حدود نیم ساعت این سیگنال را می گیرد. شاید یک مک بوک پرو گوش بهتری از یک تبلت کوچک ویندوزی دارد.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر