;
coinex

کاربران در نهایت تماس صوتی در واتساپ را دریافت کردند

در حال حاضر ویژگی تماس صوتی در واتساپ برای iOS و اندروید در دسترس می باشد و این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که با لیست مخاطبین خود تماس صوتی در واتساپ برقرار کنند. البته باید گفت که کاربران ویندوز فون برای اینکه بتوانند از این ویژگی استفاده کنند باید نسبت به کاربران پلتفرم های دیگر، اندکی بیشتر صبر کنند.

در حال حاضر ویژگی تماس صوتی در واتساپ برای iOS و اندروید در دسترس می باشد و این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که با لیست مخاطبین خود تماس صوتی در واتساپ برقرار کنند. البته باید گفت که کاربران ویندوز فون برای اینکه بتوانند از این ویژگی استفاده کنند باید نسبت به کاربران پلتفرم های دیگر، اندکی بیشتر صبر کنند. ما شایعاتی در زمان انتشار ویژگی های جدید برای نسخه ویندوز فون این برنامه شنیده بودیم و در نهایت نیز می توانیم شاهد این باشیم که تماس صوتی در واتساپ برای ویندوز فون نیز به زودی خواهد آمد.

طبق گفته Windows Central، کاربرانی که در برنامه آزمایشی واتساپ برای ویندوز فون ثبت نام کردند، ویژگی تماس صوتی در واتساپ را برای آخرین نسخه آن دریافت کرده اند. اگر شما در این برنامه آزمایشی ثبت نام کرده اید، شما باید یک آپدیت برای این نسخه جدید دریافت کرده باشید که نسخه برنامه شما را به 2.12.38 ارتقا خواهد داد. برخی از کاربران نیز از عملکرد این ویژگی اسکرین شات هایی را به اشتراک گذاشته اند.

نسخه عمومی این اپلیکیشن، این ویژگی را نداشته و از جانب شرکت هم هیچ حرفی به میان نیامده است که ویژگی تماس صوتی در واتساپ چه موقع در پلتفرم ویندوز فون قرار خواهد گرفت. اما حالا که این ویژگی برای کاربران بتا در دسترس قرار گرفته است، طولی نخواهد کشید که تمامی کاربران ویندوز فون از ویژگی تماس صوتی در واتساپ بهره مند گردند.

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر